پل آردن (7 آوریل 1940 - 2 آوریل 2008) مدیر خلاق Saatchi و Saatchi و نویسنده چندین کتاب در زمینه تبلیغات و انگیزه بود، از جمله هر آنچه که شما فکر می کنید، مخالف فکر کنید و چندان خوب نیستید، شما چقدر خوب هستید می خواهم باشم، است. در سال 1987 ، آردن پس از 14 سال گذراندن در آژانس، به عنوان مدیر خلاق Saatchi & Saatchi منصوب شد و حساب های British Airways ، Anchor Butter ، Toyota ، Ryvita ، Nivea ، Trust House Forte ، Alexon Group و Fuji را مدیریت کرد. از تبلیغات وی در خطوط هوایی بریتیش ایرویز به عنوان یکی از بزرگترین کمپین های تبلیغاتی تاکنون یاد شده است که ثروت این شرکت هواپیمایی را تغییر می دهد.