ادوارد بلیشن

ادوارد بلیشن

ادوارد بلیشن (29 آوریل 1920 - 13 دسامبر 1996) نویسنده و مجری انگلیسی بود. او را می توان به دلیل اولین رمان کودکانه بر اساس اساطیر یونان، نویسنده با لئون گارفیلد، تصویرگری چارلز نگهداری، و توسط لانگمن در 1970 منتشر کرد. برای خدا در زیر دریا بلیشن و گارفیلد مدال کارنگی 1970 را از انجمن کتابخانه، بهترین کتاب کودک در سال توسط یک موضوع انگلیسی را به رسمیت می شناسد.
همچنین مجموعه ای از کتابهای زندگی نامه ای وی وجود دارد، از جمله جنگ Cack-Handed War (1972)، داستانی که تجربیات وی را به عنوان یک معترض وظیفه شناسی توصیف می کند، که در پس زمینه جنگ جهانی دوم قرار دارد و پسران خروشان (1955)، روایتی صادقانه از تدریس در یک مدرسه متوسطه مدرن در لندن در دهه 1950 ، کتابی که هنوز هم برای درک تعلیم در بخش "خشن" یک شهر ارزشمند است. عاقبت آن ، این حق نرم لات ، در سال 1969 منتشر شد. پس از مرگ توسط Constable در سال 1997 منتشر شد.

کتاب های ادوارد بلیشن

بیشتر بخوانید

ژانر فانتزی، پرورشگاه تخیل و خلاقیت

زمانی در تاریخ بشر، تمامی آثار ادبی به نوعی فانتزی به حساب می آمدند. اما چه زمانی روایت داستان های فانتزی از ترس از ناشناخته ها فاصله گرفت و به عاملی تأثیرگذار برای بهبود زندگی انسان تبدیل شد؟