باربارا دی آنجلیس

باربارا دی آنجلیس

دکتر باربارا دی آنجلیس یکی از تأثیر گذارترین معلمان قرن بیستم در زمینه رشد شخصی و معنوی است که در ۳۵ سال گذشته به ده ها میلیون نفر در سراسر جهان با پیام های الهام بخش خود در مورد نحوه ی خلق یک زندگی آزاد واقعی، داشتن روابطی سالم و سرشار از عشق و همچنین رشد شخصی کمک کرده است. وی به عنوان یکی از بهترین نویسندگان جهان که در حوزه سینما و سمینارهای انگیزشی هم فعالیت دارد توانسته است به شهرت بسیار بالایی برسد. او همچنین در زمینه ی تحول فردی یکی از بهترین ایده های خود باوری در سال ۱۹۸۰ را داراست. باربارا از طریق سمینارهای فروخته شده خود، برنامه های تلویزیونی و رادیویی، نشر و گفتگو، برند خود را ایجاد کرد. نه تنها شرکت ها، افراد مشهور و کارآفرینان بلکه هر کسی که خواستار تحول کسب و کار و بهبود روابط خود می باشد برنامه های دکتر دی انجلس را دنبال و پیگیری می کند.

دکتر باربارا دی آنجلیس یکی از مؤثرترین معلمان زمان ما در زمینه رشد شخصی و معنوی است. طی بیست و پنج سال گذشته ، وی با پیام های مثبت خود در مورد عشق ، خوشبختی و جستجوی معنا در زندگی، آثار خود را به میلیون نفر در سراسر جهان رسانده است. او نویسنده چهارده کتاب است که به بیش از بیست زبان منتشر شده است. از جمله پرفروش ترین های نیویورک تایمز با نام "لحظه های واقعی ، اسراری درمورد مردان که هر زنی باید بداند" ، "سوپ مرغ برای روح زوجین" و "آیا شما شخص مورد نظر من هستید؟"  باربارا میزبان برنامه های تلویزیونی در CNN ، CBS و PBS است.

کتاب های باربارا دی آنجلیس

اعتماد بنفس


رازهایی درباره ی زنان


انتخاب عشق


تحول روح، تجلی عشق


لحظه های ناب زندگی


چطور به اینجا رسیدم


رازهایی درباره ی مردان


سفر عشق


زیبایی عشق میان زوجها


اصول صحیح همسریابی


بیشتر بخوانید

چگونه با روانشناسی، داستان های بهتری خلق کنیم

«روانشناسی» برای بسیاری از نویسندگان، موهبتی بزرگ است و بینشی ارزشمند را درباره ی چگونگی کارکرد ذهن انسان به آن ها می بخشد.