جوزف اف.هیر جونیور نویسنده، مشاور و استاد آمریکایی است. در حال حاضر او به عنوان استاد برجسته بازاریابی، دارنده کرسی تجارت Cleverdon و مدیر برنامه دکترا در کالج تجارت میچل در دانشگاه آلابامای جنوبی است. او پیش از این سمتهای محقق ارشد، برنامه DBA را در کالج بازرگانی مایکل جی کولز در دانشگاه ایالتی کنسو، و کرسی کارآفرینی اهدایی کوپلند را در کالج مدیریت بازرگانی اورسو در دانشگاه ایالتی لوئیزیانا داشت. او بیش از 75 نسخه از کتابهای خود را تالیف کرده است، از جمله تجزیه و تحلیل دادههای چند متغیره (نسخه هشتم، 2019) (نسخهشده بیش از 135000 بار)، اصول روشهای تحقیق کسبوکار (2020)، آغازگری برای مدلسازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی - PLS (نسخه سوم) ، 2021)، و Essentials of Marketing Research (ویرایش پنجم، 2020)، و MKTG (ویرایش سیزدهم، 2021). او به دلیل مشارکت در تحقیقات بازاریابی و تجزیه و تحلیل داده های چند متغیره مورد توجه قرار گرفته است. در سالهای 2018، 2019 و 2020 Clarivate Analytics، دکتر هیر را به عنوان بخشی از 1 درصد برتر از تمام اساتید تجارت و اقتصاد در جهان شناسایی کرد.