دکتر استوربکا یکی از پیشگامان جهانی در زمینه توسعه مدل های کسب و کار مشتری مدار است. او سی سال تجربه به عنوان مشاور استراتژی در شرکت های بزرگ اروپایی و جهانی - در امور مالی، رسانه، مسافرت، خرده فروشی، ابزار، تولید و مخابرات دارد. دکتر استوربکا یکی از پیشگامان جهانی در زمینه توسعه مدل های کسب و کار مشتری مدار است. او سی سال تجربه به عنوان مشاور استراتژی در شرکت های بزرگ اروپایی و جهانی - در امور مالی، رسانه، مسافرت، خرده فروشی، ابزار، تولید و مخابرات دارد. دکتر استوربکا یک سخنران مکرر در سمینارهای داخلی برای شرکت های بزرگ جهانی، در برنامه های اجرایی MBA و موسسات توسعه مدیریت پیشرو در اروپا، آسیا و ایالات متحده است. او قبلاً کرسی های استادی را در دانشکده اقتصاد Hanken فنلاند و در Nyenrode Business Universiteit در هلند داشته است. در سال 1994، ویکتیا، شرکت مشاوره مدیریتی با تمرکز بر استراتژی مشتری مداری، توسعه کسب و کار راه حل و مدیریت تجربه مشتری را تاسیس کرد. او اکنون در هیئت مدیره Talent Veccia Ltd.، بزرگترین شرکت مشاوره در فنلاند و از سال 2004، عضو هیئت مدیره انجمن مدیریت حساب استراتژیک (SAMA) است. دکتر استوربکا بیش از شصت کتاب و مقاله دانشگاهی منتشر کرده است. کتابهای طراحی بازارها: آیا شما بازار رانده یا بازارگردان هستید (با دکتر سووی ننونن) و مدیریت ارتباط با مشتری - ایجاد مزیت رقابتی از طریق استراتژیهای رابطه برد-برد (با دکتر جارمو آر. لتینن) به عنوان بهترین کتابهای تجاری جایزه دریافت کردهاند. در فنلاند در سال 2010 و 1997. تحقیقات آکادمیک او در مورد نوآوری در بازار و مدل کسب و کار در مجلاتی مانند مجله آکادمی علوم بازاریابی، مدیریت بازاریابی صنعتی، مجله تجارت و بازاریابی صنعتی، مجله اروپایی بازاریابی و تئوری بازار منتشر شده است.