شامینگ زو (Shaoming Zou) (Ph.D.، دانشگاه ایالتی میشیگان) استاد ارشد بازاریابی و دانشیار در دانشگاه میسوری است. تحقیقات او بر استراتژی بازاریابی بین المللی و عملکرد شرکت ها متمرکز است. او در Journal of Marketing، Journal of International Business Studies، Decision Sciences، Journal of Academy of Marketing Science، Journal of Advertising، Journal of International Marketing، International Marketing Review و غیره منتشر کرده است. داکوان کیم، استادیار تجارت بینالملل و بازاریابی در کالج بازرگانی دانشگاه ایالتی فلوریدا است. او دکترای خود را دریافت کرد. از دانشگاه ایالتی میشیگان او دوره های بین المللی تجارت و بازاریابی متعددی را در دانشگاه ایالتی فلوریدا و همچنین در ژاپن و اروپا تدریس کرده است. علایق تحقیقاتی او شامل روابط کانال بینالمللی، استراتژیهای بازاریابی بینالمللی، مدیریت برند چندملیتی و تأثیر فناوری اطلاعات بر استراتژیها و فعالیتهای بازاریابی شرکت است. S. Tamer Cavusgil در بین المللی سازی شرکت، استراتژی جهانی، بازارهای نوظهور و روابط خریدار و فروشنده در تجارت فرامرزی متخصص است. حرفه حرفه ای او شامل تدریس، تحقیق و مسئولیت های اداری در تجارت بین المللی در دانشگاه ایالتی میشیگان، دانشگاه بردلی، دانشگاه ویسکانسین و دانشگاه فنی خاورمیانه (ترکیه) است. علاوه بر این، او به عنوان محقق ارشد فولبرایت در استرالیا خدمت کرد و در دانشگاه موناش تدریس کرد.