جویس دیوینی

جویس دیوینی

جویس دیوینی کارشناس ملی رفتار انسان و نویسنده کتاب بچه های خوب، رفتار دشوار - راهنمای آنچه کار می کند و چه چیزی کار نمی کند. او هم به عنوان یک مشاور حرفه ای دارای مجوز و هم به عنوان یک مشاور معتبر ملی، بیش از 20 سال تجربه در این زمینه دارد.
او به هزاران مربی، متخصصان سلامت روان و والدین از نیویورک تا کالیفرنیا آموزش داده است که چگونه:
الف.. نشانه های پنهان دانش آموز بالقوه خشن را شناسایی کنید. ب.. با کودکان مقاوم در برابر انضباط و غیر پاسخگو کار کنید. ج. با دانش آموز خشن بالقوه ارتباط برقرار کنید و کار کنید. د.. به کودکان بیاموزید که تصمیمات خوبی بگیرند و از طریق اعمال خود فکر کنند. ه.. پیشگیری و واکنش به خشونت در مدارس و خانه. و. آن دسته از مربیانی را که احتمالاً هدف دانش آموزان بالقوه خشن هستند، شناسایی کنید. g.. محیط های امن ایجاد کنید.
خانم دیوینی تجربه زیادی در کار با کودکان و نوجوانان مشکل دارد. او می‌داند که چرا اقدامات امنیتی و سیستم‌های انضباطی بهبود یافته خشونت و اقدامات لازم برای ایجاد تغییرات مثبت را متوقف نمی‌کند. خانم دیویینی در بخش‌های مختلف سلامت روان، از جمله امکانات روان‌پزشکی بستری و مشاوره خصوصی کار کرده است. او همچنین به عنوان مدیر اجرایی در یک برنامه درمانی اقامتی در آتلانتا برای دختران نوجوان مورد آزار و اذیت شدید خدمت کرد.

کتاب های جویس دیوینی