فابیولا کورورا-استیملینگ دکترای خود را در رشته بازرگانی از دانشگاه ایالتی جورجیا با تخصص تحقیقاتی در زمینه تجربه مشتری، نوآوری خدمات و ایجاد ارزش مشترک دریافت کرد. او همچنین کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی خود را در بازاریابی از موسسه فناوری ایلینویز و لیسانس خود را در رشته الکترونیک و سیستم های ارتباطات از موسسه فناوری مونتری دریافت کرد.فابیولا نویسنده کتاب «مشتری بدون صدا: چرا مشتریان میروند» است، کتابی پرفروش که با استفاده از لنز مشتری به سازمانهای خدماتی نگاهی میاندازد تا بفهمید چرا شرکتها برای ارائه خدمات و حفظ مشتریان خود تلاش میکنند.