Aybars Tuncdogan مدرس ارشد بازاریابی در King’s Business School، King’s College لندن است. در حال حاضر، او در بخش بازاریابی در مورد «بازاریابی دیجیتال»، «رفتار مصرفکننده دیجیتال» و «ارتباطات بازاریابی بینالمللی» و در بخش مطالعات جنگ درباره «بازاریابی سیاسی در عصر دیجیتال» سخنرانی میکند. وی همچنین در گذشته به تدریس ماژول هایی مانند تبلیغات و ارتباطات بازاریابی یکپارچه، تصمیم گیری بازاریابی، روش های تحقیق برای بازاریابی، کلینیک تحقیقات کارشناسی ارشد، برنامه ریزی استراتژیک کسب و کار و پویایی سازمانی در موسسات مختلف پرداخت.