دکتر لورا اسوالد، بنیانگذار و مدیر شرکت نشانهشناسی بازاریابی است. دکتر اسوالد متخصص در زمینههای استراتژی برند، تحقیقات مصرفکننده، و نشانهشناسی است - یک رشته علوم اجتماعی که برندها و تبلیغات را در چارچوب نشانهها و معانی فرهنگی بررسی میکند. او مطالعات مصرفکننده را در قالبهای مختلف انجام میدهد، از جمله گروههای متمرکز، مصاحبههای عمیق و قومنگاری در محل در آمریکای شمالی، اروپا، سنگاپور و جمهوری خلق چین. تحقیقات و مشاوره او شامل حوزه های کاربردی مختلفی است، از کالاهای لوکس گرفته تا خودرو و مراقبت های بهداشتی. علاوه بر مشاوره، لورا در جلسات انجمن تحقیقات مصرف کننده، انجمن بازاریابی آمریکا، انجمن مشاوران تحقیقات کیفی، و انجمن جامعه شناسی آمریکا در مورد موضوعات جاری در تبلیغات، تحقیقات مصرف کننده و استراتژی می نویسد و تدریس می کند.