پروفسور دکتر نیلز بیکهاف دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در مدیریت بازرگانی است و کار خود را به عنوان مشاور با مشاوران استراتژی رولاند برگر در سال 1995 آغاز کرد. او به مشتریان بین المللی در مورد موضوعات استراتژی، سازمان، برندسازی و امور مالی شرکت مشاوره می داد. همچنین مسئول فعالیت های تحقیق و توسعه جهانی رولاند برگر است. در سال 2005 او شرکت خود را تأسیس کرد و از آن زمان تاکنون به مدیران ارشد در مورد تمام مسائل مدیریت استراتژیک مشاوره می دهد. نیلز بیکهوف کتابهای مدیریتی را به چندین زبان تالیف و منتشر کرده است، ویراستار مجموعه "کوینتسنس" است، سخنرانی ها و سمینارها ارائه می دهد و استاد استراتژی و بازاریابی در Euro-FH (دانشگاه علوم کاربردی) است. پروفسور دکتر اسوند هولنسن دانشیار بازاریابی بین الملل در دانشگاه جنوب دانمارک، دارای تجربه عملی از شغل به عنوان هماهنگ کننده بازاریابی بین المللی در یک شرکت بزرگ چندملیتی دانمارکی (Danfoss) و همچنین مدیر بازاریابی بین المللی در یک شرکت تولید ماشین آلات کشاورزی، پس از کار در صنعت او دکترای خود را از دانشکده بازرگانی کپنهاگ (CBS) دریافت کرده است. او مقالاتی را در مجلات معتبر بین المللی منتشر کرده است و نویسنده کتاب های درسی منتشر شده در سطح جهانی است