ریچارد جی روزن

ریچارد جی روزن

ریچارد مبتکر و معمار اصلی بازاریابی همگرایی است. یک متخصص و مشاور مشهور جهانی، ریچارد در جذب مشتری جدید تخصص دارد و با مشتریان با نام تجاری شناخته شده با تمرکز بر شرکت های مسئولیت اجتماعی مشاوره می کند. او با استفاده از پیام رسانی پیشرفته، تجزیه و تحلیل مدرسه کسب و کار را با بازاریابی خلاقانه و تبلیغات ترکیب می کند تا کمپین ها را به مدل های تجاری مقرون به صرفه تبدیل کند.در طول سال‌ها، کار او 28 جایزه بین‌المللی اکو را کسب کرده است، از کارشناسان دانشگاه هاروارد، دانشگاه کالیفرنیا برکلی و دانشگاه دی‌پل تقدیر شده است و در نشریات متعددی به نمایش درآمده است. ریچارد معتقد است که از کسب و کار به عنوان نیرویی برای خیر استفاده می کند، و ROSEN مفتخر است که یک شرکت معتبر B و عضو تیم Inaugural Benefit Corporation اورگان است. ریچارد گواهینامه مسئولیت اجتماعی شرکتی استراتژیک را از دانشگاه پپردین دریافت کرده است و یکی از اعضای سابق ابتکار جهانی کلینتون است.او دارای مدرک MBA در بازاریابی از دانشگاه اورگان است و به همراه خانواده خود در پورتلند، اورگان اقامت دارد.

کتاب های ریچارد جی روزن