1. خانه
  2. /
  3. معرفی «تورستون تامچاک»

تورستون تامچاک

Torsten Tomczak
 تورستون تامچاك از سال 1993 استاد مدیریت بازرگانی و بازاریابی در دانشگاه سنت گالن بوده است. در آنجا او به همراه پروفسور دکتر آندریاس هرمان ریاست مؤسسه تحرک را بر عهده دارد.او به همراه مارکوس شوگل و هانا لیمرت پادکست بازاریابی هفتگی Dirty Deeds Done Well را تولید می کند.او همچنین مدیر مرکز نوآوری در دانشگاه سنت گالن و رئیس کمیته اجرایی موسسه مدیریت فناوری (ITEM-HSG) است.
او، متولد 1959 در برلین، در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه فرای برلین تحصیل کرد و در سال 1989 دکترای خود را نیز از آنجا دریافت کرد. در سال 1992 در دانشگاه سنت گالن تحصیل کرد.از سال 1994 تا 2008 او مدیر مؤسسه بازاریابی و خرده‌فروشی (IMH)، از سال 2007 تا 2009 رئیس دانشکده مدیریت، از سال 2011 تا 2015 سرپرست تحقیقات دانشگاه سنت گالن و از سال‌های 2009 تا 2020 مدیر دانشکده مدیریت بود.او تجربه عملی را در یک شرکت بازرگانی (1984-1986) و در یک آژانس تبلیغاتی بین المللی (1989-1990) به دست آورد. او عضو هیئت مدیره انجمن سوئیس برای بازاریابی است و موسس و رئیس آکادمی علوم بازاریابی سوئیس است.او جایزه Credit Suisse را برای بهترین تدریس که توسط هیئت دانشجویی دانشگاه سنت گالن و جایزه مربی بدن دانشجویی دانشگاه سنت گالن ارائه شده بود دریافت کرد. دانشکده اقتصاد دانشگاه لوسرن در سال 2019 به او دکترای افتخاری اعطا کرد.
اولین نفری باشید که نظر خود را درباره "تورستون تامچاک" ثبت می‌کند