جف روزنبلوم یکی از بنیانگذاران Questus است، یک آژانس تبلیغاتی دیجیتال که با برخی از تاثیرگذارترین برندهای جهان از جمله American Express، Apple، Capital One، Disney، NFL، Samsung، Starbucks، Universal، Wyndham و Verizon کار کرده است. جف مستندی درباره انقلاب تبلیغاتی به نام برند برهنه و کتاب پیشگامانه اصطکاک ایجاد کرد که توضیح می داد چگونه برندهای پرشور ساخته می شوند. جف در برخی از برترین دانشگاههای جهان از جمله دانشگاه ییل، کرنل، کلمبیا و مدرسه بازرگانی لندن سخنرانی کرده است. او برنده برخی از معتبرترین جوایز تبلیغاتی جهان شده و در برخی از بزرگترین کنفرانس های صنعت ارائه شده است.