آدریان استاد بازاریابی در دانشگاه نیو ساوت ولز در استرالیا است. او قبلاً رهبر آکادمیک گروه بازاریابی و مدیر مرکز مدیریت ارتباط با مشتری در کرانفیلد بود. او دارای تجربه عملی در بازاریابی، تحقیقات بازار، برنامه ریزی شرکتی و مدیریت عمومی است. انتصابات قبلی او شامل سمتهایی بهعنوان مدیر اجرایی برای یک شرکت تولیدی و همچنین انتصابهای ارشد در برنامهریزی و بازاریابی شرکتی بوده است. او صاحب نظر در زمینه بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری است و نویسنده هشت کتاب در این موضوعات است. علایق تحقیقاتی او در اقتصاد حفظ مشتری است. تاثیر فناوری اطلاعات بر CRM و استراتژی بازاریابی و برنامه ریزی در مشاغل خدماتی آدریان یک سخنران اصلی مکرر در سمینارها و کنفرانس های عمومی و درون شرکتی در سراسر جهان است. او همچنین به عنوان مشاور و آموزش دهنده بسیاری از سازمان های خدماتی، شرکت های خدمات حرفه ای و شرکت های تولیدی عمل می کند.