آناند سوامیناتان یک شریک ارشد در دفتر مک کینزی سانفرانسیسکو است. او پیشرو در تقاطع Digital McKinsey و McKinsey New Ventures است و بر کمک به سازمانها در سراسر صنایع تمرکز میکند تا از فناوری و قابلیتهای دیجیتالی استفاده کنند تا مدلهای عملیاتی خود را تکامل دهند، کسبوکار خود را برای خدمترسانی مؤثر به مشتریان خود تغییر دهند و عملیات را به طور کارآمد مقیاسبندی کنند. او برای بیش از 20 سال بر خدمات رسانی به مشتریان در بخش های خدمات مالی، فناوری، خرده فروشی و صنعتی تمرکز کرده است. در سال 2015، آناند در مجله فورچون در فهرست 40 زیر 40 جوان تأثیرگذار در تجارت قرار گرفت.