کتاب بین دو جهان

Between Two Kingdoms
کد کتاب : 111275
مترجم :
شابک : 978-6008582663
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 466
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

بین دو قلمرو
Between Two Kingdoms
داستان یک بیماری
کد کتاب : 100112
مترجم :
شابک : 978-6004614849
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب بین دو قلمرو اثر سلیکا جواد

کتاب « بین دو قلمرو» نوشته « سلیکا جواد» توسط نشر کتاب کوله پشتی منتشر شده است.
در تابستان پس از فارغ التحصیلی از کالج، سلیمان جواد، همانطور که در سخنرانی های ابتدایی خود می گویند، برای ورود به «دنیای واقعی» آماده می شد. او عاشق شده بود و به پاریس نقل مکان کرد تا رویای خود را برای تبدیل شدن به یک خبرنگار جنگ دنبال کند. با این حال، دنیای واقعی که او پیدا کرد، او را به نوع بسیار متفاوتی از منطقه درگیری می برد.

با خارش شروع شد—اول روی پاهایش، سپس بالا پاهایش، مثل هزار نیش پشه نامرئی. بعد از آن خستگی و چرت های شش ساعته آمد که فقط خستگی او را عمیق تر کرد. سپس یک سفر به دکتر و چند هفته قبل از تولد بیست و سوم سالگی او، تشخیص: سرطان خون، با 35 درصد احتمال زنده ماندن. درست مثل همین، زندگی ای که برای خودش تصور کرده بود، شعله ور شده بود. زمانی که جاواد به نیویورک پرواز کرد، شغل، آپارتمان و استقلال خود را از دست داده بود. او بیشتر چهار سال آینده را روی تخت بیمارستان می‌گذراند، برای زندگی‌اش می‌جنگید و این حماسه را در ستونی برای نیویورک تایمز شرح می‌داد.

هنگامی که جاواد سرانجام از بخش سرطان خارج شد - پس از دوره های بی شماری شیمی درمانی، آزمایش بالینی و پیوند مغز استخوان - به گفته پزشکان، او درمان شد. اما همانطور که او به زودی یاد می گیرد، درمان جایی نیست که کار شفا پایان یابد. از آنجا شروع می شود او 1500 روز گذشته را در تعقیب ناامیدانه یک هدف سپری کرده بود - زنده ماندن. و حالا که این کار را کرده بود، متوجه شد که نمی داند چگونه زندگی کند.

کتاب بین دو قلمرو


ویژگی های کتاب بین دو قلمرو

نامزد جایزه ی گودریدز سال 2021

سلیکا جواد
سلیکا جواد (5 جولای 1988) نویسنده، مدافع و سخنران انگیزشی آمریکایی است.او در سال 2010 از دانشگاه پرینستون فارغ التحصیل شد و مدرک MFA را از کالج بنینگتون در زمینه نویسندگی و ادبیات دریافت کرد. جواد در سراسر ایالات متحده برای تدریس نویسندگی و کارگاه های سلامتی سفر می کند و در دبیرستان ها، دانشگاه ها، بیمارستان ها، شرکت ها، جمع آوری کمک های مالی و رویدادهای حرفه ای سخنرانی می کند.
نکوداشت های کتاب بین دو قلمرو
A beautiful, elegant, and heartbreaking book that provides a glimpse into the kingdom of illness . . .
کتابی زیبا، ظریف و دلخراش که نگاهی اجمالی به پادشاهی بیماری دارد. . .
Emperor of All Maladie

This is a deeply moving and passionate work of art, quite unlike anything I’ve ever read. I will remember these stories for years to come, because Suleika Jaouad has imprinted them on my heart
این یک اثر هنری عمیقا تکان دهنده و پرشور است، کاملا بر خلاف هر چیزی که تا به حال خوانده ام. من این داستان ها را تا سال های آینده به خاطر خواهم داشت، زیرا سلیمان جواد آنها را در قلب من حک کرده است
Eat Pray Love

قسمت هایی از کتاب بین دو قلمرو (لذت متن)