کتاب ستاره پشت پنجره

The Star Outside My Window
کد کتاب : 100702
مترجم :
شابک : 978-6222540913
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 239
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب ستاره پشت پنجره اثر آنجالی. ق. رئوف

آنیای ده ساله و برادرش نوآ بعد از ناپدید شدن مادرشان ناگهان سر از خانواده ای غریبه در می آورند. پلیس آنها را به جایی بسیار دورتر از خانه شان آورده و سرپرست جدیدشان خانم ،ایووچوکوو زنی سختگیر اما مهربان است. با این که زندگی آنیا زیرورو ،شده او از یک چیز مطمئن است مادرش برای همیشه از پیش او نرفته چون انسان هایی که قلبی درخشان دارند هیچ وقت واقعا از دنیا نمی روند بلکه به ستاره تبدیل می شوند.
بنابراین بعد از این که ستاره ی جدیدی با رفتاری عجیب در آسمان کشف می شود آنیا مطمئن است که این ستاره مادرش است و ماجراجویی بزرگی را آغاز می کند تا همه را از این موضوع باخبر کند. در این ماجراجویی او به رصدخانه ی سلطنتی لندن نفوذ می کند با گروهی از سنجاب های بازیگوش سروکله می زند، بزرگترین ستاره ی هالیوود را ملاقات می کند ...
این روایت عمیق و تکان دهنده کاوشی صادقانه و در عین حال همدلانه درباره ی این است که مردم چگونه به شرایط دشوار واکنش نشان می دهند و از قدرتی که امید حتی در برابر بزرگترین تراژدی ها دارد، صحبت می کند.

کتاب ستاره پشت پنجره

آنجالی. ق. رئوف
آنجالی. ق. رئوف متولد فوریه 1981 ، نویسنده پرفروش انگلیسی و بنیانگذار سازمان غیردولتی Making Herstory ، یک سازمان حقوق زنان برای مقابله با سو استفاده و قاچاق زنان و دختران در انگلستان و جاهای دیگر ، است.او اصالتاً بنگلادشی است. کارهای او تا حدی از تجربیات نژادپرستی است که در کودکی با آنها مواجه شده.