کتاب Home Body

کد کتاب : 101191
شابک : 978-1449486808
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 190
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
زبان کتاب : انگلیسی
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 25 اردیبهشت

معرفی کتاب Home Body اثر روپی کار

روپی کائور، در این کتاب، خوانندگان را به سفری تأمل برانگیز و صمیمی می برد که در آن از گذشته، حال و استعدادهای خود بازدید می کنند. این کتاب مجموعه ای از مکالمات خام و صادقانه با خود است و به خوانندگان یادآوری می کند که عشق، اجتماع، خانواده و تغییر را بپذیرند. تصویرگر کتاب نویسندۀ آن است و تصاویر آن موضوعاتی همچون طبیعت و پرورش، روشنایی و تاریکی را دربرمی گیرد.
روپی کائور نویسنده پرفروش شماره 1 و تصویرگر دو مجموعه شعر نیویورک تایمز است. او نقاشی را در سن پنج سالگی آغاز کرد. روپی زندگی خود را کاوشی در آن سفر هنری می داند. وی، پس از اتمام تحصیلات خود، اولین مجموعه شعر خود را با عنوان "شیر و عسل" در سال 2014 منتشر کرد. این مجموعه تحسین شده بین المللی بیش از دو میلیون نسخه فروش داشت و هر هفته به مدت یک سال در فهرست پرفروش ترین های نیویورک قرار گرفت و از آن زمان به بیش از سی زبان ترجمه شده است. دومین مجموعه منتظر او "خورشید و گل هایش" در سال 2017 منتشر شد و به عنوان پرفروش ترین شماره 1 نیویورک تایمز معرفی شد.

کتاب Home Body

روپی کار
روبی کور (Rupi Kaur‎; ۵ اکتبر ۱۹۹۲ –) نویسنده، و تصویرگر اهل هندی کانادایی است. وی همچنین برندهٔ جوایزی همچون ۱۰۰ زن بی‌بی‌سی شده‌است. اولین کتاب او، مجموعه‌ای از شعر و نثر با نام شیر و عسل، در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. کتاب دوم او، خورشید و گل‌هایش (به انگلیسی: Sun and Her Flowers)، در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. هر دوی این کتاب‌ها حاوی تصاویری هستند که توسط کور و دیگران کشیده شده‌اند تا به خواننده کمک کنند تا یک تصویر را با هر شعر مرتبط سازد.