کتاب فرهنگ نامه بدن انسان

The Human Body Book
با سی دی
کد کتاب : 101407
مترجم : احمد مختاریان
شابک : 978-6006229065
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 252
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1990
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 6 خرداد

معرفی کتاب فرهنگ نامه بدن انسان اثر استیو پارکر

بدن انسان، موضوعی است که در طول تاریخ عمیق‌ترین و پرشمارترین مطالعات درباره آن انجام شده است. به رغم شباهت‌های این مططالعات به یکدیگر، موضوع یاد شده باز هم به گونه‌ای غریزی جذاب و برای همیشه افسون‌کننده است. این کتاب با نشان دادن جزئیات بصری حیرت‌آور در زمینه سلامت و بیماری، فعایت‌های پیچیده درون سلول‌ها، بافت‌ها، اندام‌ها و دستگاه‌های بدن را آشکار می‌سازد.
در این کتاب، آنچه بیش از هر چیز دیگری ما را به خود جذب می‌کند، روابط درونی بخش‌های مختلف با یکدیگر است که کارکرد و بقای همه بخش‌ها به آن بستگی دارد.
برجسته‌ترین ویژگی کتاب بدن انسان وجود تصویرهایی کاملا بدیع است که برخی از آنها در هیچ کتابی یافت نمی‌شوند. صدها تصویر اصلی سه بعدی آن به شما این امکان را می‌دهد که بدن انسان را با جزئی‌ترین اطلاعات درباره آن کشف کنید. دیگر ویژگی کتاب دقت علمی در بیان مطالب و کوتاه بودن آن‌هاست.
DVD منحصربه‌فرد این کتاب دربردارنده پویانمایی‌هایی است که به خواننده امکان برقراری ارتباط با کتاب را می‌دهند.

کتاب فرهنگ نامه بدن انسان

استیو پارکر
استیو پارکر یک نویسنده علمی در زمینه کتاب های کودکان و بزرگسالان انگلیسی است. وی بیش از 300 عنوان نوشت و 150 کتاب دیگر نیز در آن ویرایش کرده یا ویرایش کرده است.در سال 1952 در وارینگتون، لنکشیر متولد شد، پارکر در کالج استروودز، اگهام شرکت کرد و افتخارات کلاس اول BSc را در جانورشناسی در دانشگاه ولز، بانگور بدست آورد. وی به عنوان دانشمند نمایشگاه در موزه تاریخ طبیعی و به عنوان سردبیر ناشران Dorling Kindersley و سردبیر راه اندازی در GP دوره پزشکی، قبل از تبدیل شدن به یک نویسنده مستقل در اواخر دهه...