کتاب توپک سازگاری

A Little SPOT Of Flexible
فوت و فن زندگی
کد کتاب : 105095
مترجم :
شابک : 978-6004777155
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 24 اردیبهشت

معرفی کتاب توپک سازگاری اثر دایان آلبر

آیا فرزند شما برای سازگاری با تغییرات مشکل دارد؟ کودکان روتین را دوست دارند، اما گاهی اوقات برنامه ها تغییر می کند و آنها باید بتوانند به راحتی با جریان حرکت کنند. توپک سازگاری یک داستان رنگارنگ مصور است که به کودکان نشان می دهد چگونه مشکلات را حل کنند، به مسائل به شیوه ای متفاوت نگاه کنند و سازگاری با تغییرات را آسان تر کنند.

این مجموعه کتب، مناسب برای کودکان 4 سال و بالاتر است و هر جلد از آن دارای 36 صفحه می‌باشد. سایر کتب مجموعه توپک را می‌توانید در وبسایت بانک بازی پیدا کنید.

نویسنده این کتب، دایان آلبر، از زمانی که در دو سالگی اولین مداد رنگی خود را در دست گرفت، علاقه زیادی به هنر پیدا کرده است. این علاقه به هنر به او انگیزه داد تا مدرک کارشناسی هنرهای زیبا را از دانشگاه ایالتی آریزونا کسب کند. او یک همسر و مادر دو فرزند پرانرژی است و به عنوان یک عاشق کتاب، برای خلق آثاری که همچنان به هنر و خلاقیت کودکان الهام بخش باشد، تصمیم به نوشتن و تصویرسازی این کتب گرفت. امیدوار است که این کتب والدین را ترغیب کنند تا به آثار هنری فرزندان خود افتخار کنند، بدون توجه به شکل ظاهری آن آثار.

کتاب توپک سازگاری

دایان آلبر
دایان آلبر از زمانی که اولین مداد رنگی خود را در دو سالگی در دست داشت، علاقه زیادی به هنر داشت و همین امر باعث شد او مدرک کارشناسی هنرهای زیبا را از دانشگاه ایالتی آریزونا دریافت کند. او همسر و مادر دو فرزند جوان پرانرژی و عاشق کتاب است. او برای شروع نوشتن و تصویرسازی کتابها الهام گرفت زیرا نیاز به کتابی را که الهام بخش هنر و خلاقیت در کودکان بود ، مشاهده کرد. او همچنین امیدوار است که این کتاب والدین را تشویق کند تا به آثار هنری فرزندان خود بدون توجه به ظاهر آنها افتخار کنند!