کتاب لیلی در بن بست چهارم

Leily dar bonbast-e chaharom
کد کتاب : 108889
شابک : 978-9643918521
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 132
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب لیلی در بن بست چهارم اثر اسدالله شکرانه

کتاب حاضر، از مجموعة «کتاب‌های خودمان» و ماجرای زندگی زنی به نام «لیلی» و پسرش «یوسف» است. «لیلی» از روستایی دیگر به روستای «سالم دره» می‌آید. شوهرش «مصطفی» فوت کرده و او باردار است. پدر لیلی «یوسف» و یکی از مبارزین شجاع در برابر ارباب و ظلم‌های ارباب بوده و کشته شده است. لیلی برای زنده نگه داشتن نام پدرش اسم فرزند خود را یوسف می‌گذارد. یوسف در جوانی همراه لیلی به اعمال ضدرژیم شاه دست زده و تحت تعقیب ژاندارم‌ها قرار می‌گیرند. «رشیدی» با دستور سرهنگ «احمدی» رسیدگی به پرونده دستگیری یوسف و لیلی و بر عهده می‌گیرد و برای دستگیری آن‌ها به جستجوی سرنخ‌ها و ردپاها برمی‌آید که افراد دیگری را درگیر ماجرا کرده و اتفاقات تازه‌ای رخ می‌دهد.

کتاب لیلی در بن بست چهارم

اسدالله شکرانه
اسدالله شکرانه متولد سال 1325، پیش‌کسوت فرهنگی عرصه‌ی ادبیات کودک و دارای تجارب ارزنده مدیریتی در بخش امور فرهنگی کودکان و نوجوانان است. شکرانه کارشناس ادبیات داستانی، داستان‌نویس و مدیرکل اسبق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد است.
دسته بندی های کتاب لیلی در بن بست چهارم
قسمت هایی از کتاب لیلی در بن بست چهارم (لذت متن)
سالم دره، هنوز در خواب بود که آن پنج نفر از ماشین بنز سیاه رنگ پیاده شدند. یکی کوتاه تر از همه، دونفر کمی چاق و دو نفر دیگر یکی بلند و چهارشانه و بعدی قدی کشیده داشت؛ اما لاغرتر از بقیه بود و یک پایش می لنگید. آن ها سراغ خانه ی کدخدا رحمان را گرفتند و چهار روز در سالم دره ماندند. و...