کتاب کارگاه داستان نویسی

Story writing workshop for children young adults
(مجموعه کتاب راهنمای مربیان)
کد کتاب : 108907
شابک : 978-6000111014
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 260
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کارگاه داستان نویسی اثر عباس جهانگیریان

کتاب "آموزش کارگاهی داستان نویسی" به شیوه‌ای کاربردی و عملی، عناصر مختلف داستان را آموزش می‌دهد. این کتاب به عنوان یک راهنمای عملی برای مربیان و نویسندگان تازه‌کار عرضه شده است. افرادی که می‌خواهند به سادگی و با استفاده از راه‌های کوتاه تر به دنیای نویسندگی خلاق وارد شوند، از این کتاب بهره‌مند خواهند شد.

این کتاب به دقت به پیوندهای مشترک بین داستان، فیلمنامه و نمایشنامه پرداخته و خواننده را با عناصر و اصول مشترک این سه ژانر نوشتاری آشنا می‌کند. این آموزش کارگاهی به دست آوردن تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در داستان نویسی را ترویج می‌کند و افراد را در دستیابی به مهارت‌های نویسندگی خلاق هدایت می‌کند.

کتاب کارگاه داستان نویسی

عباس جهانگیریان
عباس جهانگیریان، زاده شده در چهارم آبان سال ۱۳۳۳ در قم، در همین شهر و اراک دوره دبستان و دبیرستان را به پایان برد. سال ۱۳۵۸ در رشته ادبیات نمایشی دانشکده هنرهای دراماتیک پذیرفته شد و کارشناسی ارشد خود را در همین رشته از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گرفت. او در حوزه نمایش‌نامه نویسی، فیلم نامه نویسی، پژوهشگری سینما، ادبیات و امور اجتماعی و داستان‌نویسی کودک و نوجوان فعالیت کرده‌است. هم چنین در همین رشته در برخی از دانشگاه‌های تهران و اصفهان تدریس کرده‌است. عباس ج...
دسته بندی های کتاب کارگاه داستان نویسی