کتاب الفبای هوش مصنوعی برای کودکان

Fundamentals of Artificial Intelligence for Kids
عصر اندیشه
کد کتاب : 109479
شابک : 978-9641526292
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 48
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 2 خرداد

معرفی کتاب الفبای هوش مصنوعی برای کودکان اثر بابک اعتمادی

"الفبای هوش مصنوعی برای کودکان" یک کتاب آموزشی است که به کودکان مفاهیم پایه هوش مصنوعی (AI) را به طرز ساده و آموزنده آموزش می‌دهد. این کتاب به کمک داستان‌ها، تصاویر، و مثال‌های جذاب کودکان را با مفاهیمی همچون یادگیری ماشینی، شبکه‌های عصبی، پردازش زبان طبیعی و دیگر مفاهیم مرتبط با هوش مصنوعی آشنا می‌کند.

در این کتاب، مفاهیم پایه هوش مصنوعی به زبانی ساده و قابل درک برای کودکان توضیح داده شده و از طریق مثال‌ها و بازی‌ها به آن‌ها کمک می‌کند تا تفکر محاسباتی و مهارت‌های مرتبط با هوش مصنوعی را درک کنند. این کتاب می‌تواند به کودکان کمک کند تا نگرشی مثبت نسبت به علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی پیدا کنند و از سنین کمتر به دنیای فناوری و مهارت‌های مرتبط با آن وارد شوند.

همچنین، این کتاب ممکن است والدین و معلمان را نیز در تدریس مفاهیم هوش مصنوعی به کودکان خود یاری دهد و به آن‌ها ابزاری جذاب برای آموزش مفاهیم پیچیده به کودکان فراهم کند.

کتاب الفبای هوش مصنوعی برای کودکان

بابک اعتمادی
دکتر بابک اعتمادی دانشنامه‌نویس، فرهنگ‌نگار، نویسنده، مدرس و پژوهشگر معاصر ایرانی است.شمار آثار وی به بیش از ۴۰ کتاب می‌رسد و به‌عنوان یک فرهنگ‌نگار کاربردی، به نگارش واژه‌نامه‌های فارسی اهتمام ورزیده است. او همچنین آثار متعددی در زمینه دانشنامه‌نویسی با تمرکز بر کتب مرجع عمومی از خود بر جای گذاشته است. از ایشان به دلیل تحقیقات و آثارش به‌عنوان یک دانشنامه‌نویس نوین یاد می‌شود.وی آفریننده واژه‌نامه «فرهنگ دکتر بابک اعتمادی&raqu...