کتاب بگرد و بگو:وسایل نقلیه

Looky Looky Little One Things That Go
من یاد می گیرم
کد کتاب : 111672
مترجم :
شابک : 978-6222745172
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب بگرد و بگو:وسایل نقلیه اثر ساندرا مگزامن

ساندرا ماگسامن در کتاب «بگرد و بگو:وسایل نقلیه» مجموعه‌ای کاملا جدید و تعاملی برای بالا بردن حس کنجکاوی در کودکان ارائه می دهد. این کتاب هدیه‌ای عالی برای مناسبت های خاص ارائه می‌کند.

به یک رویکرد جدید هیجان انگیز برای یادگیری اولیه نگاه کنید و کودک خود را با دنیای بزرگ و زیبای ما آشنا کنید! در این ماجراجویی که در کتاب می‌توانید چیزهایی را پیدا کنید، فعالیت‌ها مغزهای جوان را تمرین می‌دهند و بچه‌های کوچک را برای جستجو و شناسایی اشیا، رنگ‌ها، اعداد، اشکال، صداها، حیوانات، افراد و مضامین با چیزهایی که می‌روند به چالش می‌کشند. این کتاب الهام بخش یادگیری و کنجکاوی بچه ها است. این کتاب اولین کتاب وسایل نقیله مناسب برای نوزادان و یک هدیه فوق العاده برای حمام نوزاد یا خواندن با صدای بلند برای هر مناسبتی است.

«بگرد و بگو:وسایل نقلیه» شامل بیش از 8 چالش حمل و نقل و جستجو و یافتن وسیله نقلیه برای دانش آموزان کوچک 0-3 ساله است که شامل اتومبیل، کامیون، هواپیما و موارد دیگر می شود!

کتاب بگرد و بگو:وسایل نقلیه

ساندرا مگزامن
ساندرا مگسامن هنرمند، نویسنده و طراح مشهور جهانی است که محصولات و ایده هایش زندگی میلیون ها نفر را تحت تاثیر قرار داده است. کتاب ها و داستان های او یادآوری صمیمانه ای هستند که این افراد و لحظات زندگی ما هستند که زندگی را بسیار شگفت انگیز می کنند!