کتاب مدیریت دانش

Knowledge management
با رویکرد فن آوری اطلاعات
کد کتاب : 124728
شابک : 978-6007724750
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1395
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مدیریت دانش اثر سیده لیلی میرطاهری

در ابتدا از نقاشی‌ها و سندهای نوشته شده برای نمایش و ذخیره‌سازی دانش استفاده می‌شد. این اطلاعات محدود به عده­ای خاص بود و در دسترس همگان قرار نمی­گرفت. از آن جاییکه مقدار اطلاعات و همچنین نوع آن­ها (منظور صرفا از لحاظ فیزیکی نمی‌باشد بلکه از لحاظ منطقی نیز می­باشد) افزایش می‌یافت، نحوه­ ی ذخیره‌سازی داده‌ها و ساختن دانش از آنها نیز مهم‌تر می‌شد. در حال حاضر به اشتراک‌گذاری و ذخیره‌سازی اطلاعات آسان نمی‌باشد بلکه با استفاده از فن‌آوری، زمان و حجم، آنها را کنترل می­کنیم. امروزه اطلاعات می‌توانند در فضای ابری ذخیره شوند و به صورت بلادرنگ در اختیار دیگران قرار گیرند.
امروزه اطلاعات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در سازمان‌ها اطلاعات با عنوان هسته­ی منابع شرکت نام برده می‌شوند. برای رسیدن به هدف درک بهتر دانش و همچنین دستکاری کردن در آن طبقه‌بندی ویژه‌ای بوجود آمد که نام مدیریت دانش را بر آن نهادند.

کتاب مدیریت دانش

سیده لیلی میرطاهری
سیده لیلی میرطاهری متولد سال 1360، عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق و کامپیوتر در دانشگاه خوارزمی است. حوزه تحقیقاتی وی در خصوص نسل جدید سیستم های محاسبات با کارایی بالا و پردازش گرافیکی است. وی سابقه کاری به عنوان محقق در مرکز عالی محاسبات با کارایی بالا برای پردازش موازی و توزیعی در ایتالیا را دارد. علایق تحقیقاتی وی سیستم های توزیع شده و موازی ، محاسبات Exascale ، محاسبات خوشه ای ، ریاضیات و محاسبات علمی است. او روی سیستم های توزیع شده کار کرده و تجربه های صنعتی موفق متعدد در این زمینه ها دارد.