کتاب ماجراجویی بچه شگفت انگیز مهربان

Diary of an Awesome Friendly Kid: Rowley Jefferson's Journal
  • 20 % تخفیف
    185,000 | 148,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: تیرگان تیرگان
    نویسنده:
کد کتاب : 129168
مترجم :
شابک : 978-6003244931
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 190
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب ماجراجویی بچه شگفت انگیز مهربان اثر جف کینی

داستان توسط رولی جفرسون که بهترین دوست گرگ هفلی است، روایت می شود. رولی به عنوان شخصیتی مهربان، خوش بین و تا حدودی ساده لوح به تصویر کشیده می‌شود که با ماهیت خودمحورتر و اغلب مکر گرگ در سری اصلی در تضاد است. از طریق نوشته های مجله رولی، خوانندگان بینش هایی را در مورد زندگی روزمره، ماجراجویی ها و افکار او در مورد دوستی به دست می آورند. این کتاب نیز مانند مجموعه «داستان‌های ترسناک بچه شگفت‌انگیز مهربان» مملو از طنز است که برای خوانندگان جوان جذاب است. قالب خاطرات، همراه با سبک نوشتاری کمدی امضای جف کینی، تضمین می کند که کتاب جذاب و سرگرم کننده است.
یکی از جنبه های منحصر به فرد این کتاب این است که وقایع را از دیدگاه رولی به جای گرگ بررسی می کند. این به خوانندگان فرصتی می دهد تا ببینند که چگونه اعمال و رفتار گرگ ممکن است توسط بهترین دوستش تفسیر شود. پویایی دوستی بین گرگ و رولی یک موضوع اصلی است و کتاب به فراز و نشیب هایی که آنها با هم تجربه می کنند می پردازد.
تصاویر جف کینی بخشی جدایی ناپذیر از جذابیت کتاب است. ترکیب متن و نقاشی به تجربه داستان گویی می افزاید و آن را از نظر بصری جذاب و قابل دسترس می کند، به ویژه برای خوانندگانی که تمایلی ندارند.
این کتاب ارزش های مثبتی مانند مهربانی، همدلی و اهمیت دوستی را ترویج می کند. شخصیت رولی به عنوان یک الگوی مثبت برای خوانندگان جوان عمل می کند و ارزش توجه و توجه به دیگران را نشان می دهد.

کتاب ماجراجویی بچه شگفت انگیز مهربان

جف کینی
جفری پاتریک کینی (متولد 19 فوریه 1971) نویسنده و کاریکاتوریست آمریکایی است که بیشتر با سری کتاب های کودکان Diary of a Wimpy Kid شناخته می شود. وی همچنین وب سایت کودک گرا Poptropica را ایجاد کرده است.کینی در فورت واشنگتن، مریلند متولد و بزرگ شد. وی در مدرسه ابتدایی Potomac Landing و بعدها دبیرستان اسقف McNamara، که در سال 1989 فارغ التحصیل شد، شرکت کرد. وی یک برادر و خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر دارد. او در اوایل دهه 1990 در دانشگاه مریلند، کالج پارک شرکت کرد. در کالج بود که كینی یك طنز محبو...