کتاب آموزش گام به گام یوگا

Sivananda beginner's guide to yoga
(راهنمای یوگا برای مبتدیان)
کد کتاب : 13767
مترجم :
شابک : 978-6007801635
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 172
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب آموزش گام به گام یوگا اثر سوامی شیواناندا

از رهبران در زمینه یوگای امروز ،باید به مرکز یوگای شیواناندا اشاره کرد.، این مرکز یک راهنمای بلند مدت برای همه دوستداران یوگا ارایه میدهد. این کتاب یک خود آموز است یعنی هر آنچیزی که برای یوگا در منزل نیاز است را درون خود داراست.با قواعد دقیقی و منظم و 200 عدد تصویر برای فهم بهتر و درک کردن عمیق آنها. از موارد دیگر این کتاب اشاره به پنج اصل اساسی یوگا یعنی ورزش ، تنفس ، آرامش ، رژیم و مدیتیشن میتوان نام برد. این کتاب از تمرین های کششی آغاز میکند و طی هشت جلسه روش های صحیح تمرینات را برای انجام 12 قاعده اصلی آسانا یعنی: حالت آرامش، سلام خورشید، ملخ، مار کبری، کمان و موارد دیگر آموزش میدهد. این راهنما شامل نکاتی در مورد چگونگی سبک زندگی یوگا از نظر رژیم غذایی ، کاهش استرس و تفکر مثبت است. یوگا نتعلق به مذهب و گروه سنی خاصی نیست و شما می تواند یوگا را تمرین و به سلامتی جسمی و روحی مناسبی برسید

کتاب آموزش گام به گام یوگا

سوامی شیواناندا
سوامی شیواناندا در سال ۱۸۸۷ در جنوب هندوستان به دنیا آمد. او که به خدمت به بشریت علاقه‌مند بود در رشته پزشکی تحصیل کرد و چندین سال در مالزی به پزشکی مشغول شد.در سال ۱۹۲۳ به هند برگشت و برای آغاز کردن تمرینات روحی و ذهنی برای یک سال به هیمالیا رفت. علاوه بر تمریناتش، مرکز پزشکی کوچکی نیز در انجا تأسیس نمود.او بیش از ۳۰۰ کتاب نوشته و شاگردان بسیاری را پرورش داده‌است. وی در سال ۱۹۶۳ وارد ماهاسامادهی (ترک کالبد جسمانی) شد و درگذشت.
دسته بندی های کتاب آموزش گام به گام یوگا
نکوداشت های کتاب آموزش گام به گام یوگا
the perfect introduction on how to practise yoga and increase your general well-being.
معرفی کاملی در مورد نحوه تمرین یوگا و افزایش تندرستی عمومی شما.
bookdepository

this book tells you all you need to know to begin practicing yoga at home.
این کتاب همه ی آنچه که برای تمرین یوگا در خانه را نیاز دارید به شما می گوید.
bestbookcentre

an excellent book for beginners and intermediate students.
یک کتاب عالی برای دانش آموزان مبتدی و متوسط.
Bolton Evening News

قسمت هایی از کتاب آموزش گام به گام یوگا (لذت متن)
1)با پاهای کمی از هم جدا چمباتمبه بزنید، زانوها را خم کنید و دست ها را بر روی مت مقابل خود قرار دهید. 2)کف دست ها را روی زمین بگذارید و انگشت ها را از هم باز کنید، بازوها را زیر زانو ها کمی به بیرون خم کنید، بازوها را تقریبا در یک زاویه 90 درجه جداگانه نگهداشته باشید و یک تکیه گاه کوچک بالای آرنج ایجاد کنید تا زانوها بتوانند در آنجا قرار گیرند. 3)روی پنجه ی پاها بلند شوید، به روبرو نگاه کنید و به آرامی به جلو خم شوید، وزن بیشتری را روی دست ها و بازوها انتقال دهید.