کتاب راهنمای مقدماتی دویدن

The Beginning Runner's Handbook
به همراه برنامه ی 13 هفته ای پیاده روی/دو
  • 57,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: مثلث مثلث
    نویسنده: ایان مک نیل
کد کتاب : 13774
شابک : 978-0050434383
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب راهنمای مقدماتی دویدن اثر ایان مک نیل

طبق آخرین آمار ایالات متحده بیش از 20.5 میلیون آمریکایی به صورت تفریحی می دوند - رقمی حیرت انگیز که نشان می دهد میزان محبوبیت دویدن به عنوان روشی برای بهبود تناسب اندام است. این راهنمای کاملا دقیق و کاملا اختصاصی مخصوص دونده ابتدایی ، برنامه ای اثبات شده و آزمایش شده را ارائه می دهد که کاملا مناسب کسانی است که بدنبال دویدن طولانی مدت هستند.

در هسته اصلی این کتاب کتاب راهنمای مقدماتی دویدن با عنوان فرعی "به همراه برنامه ی 13 هفته ای پیاده روی/دو" برنامه ویژه ای ارائه می دهد. پیاده روی / دویدن 13 هفته ای که برای تبدیل افراد به دونده ، بدون آسیب دیدگی طراحی شده است. همه - واکرها ، آهسته دویدن برای اولین بار ، حتی کسانی که می خواهند گام دیگری را پیش ببرند - یک برنامه آموزشی متناسب با علایق ، نیازها و سطح فعلی تناسب اندام خود پیدا می کنند.

برای این نسخه جدید ، چیزهای زیادی اضافه شده است ، از جمله مطالب جدید در مورد سریعتر دویدن و مسافت بیشتری را طی کردن.
این کتاب نحوه حفظ تناسب اندام هنگام تعطیلات و یک برنامه 13 هفته ای را ارائه می دهد. فصل جدید دیگر به ساختن ماراتن های نیمه و کامل تمرکز دارد. همچنین ، فصل جدیدی در مورد دویدن و خانواده بحث می کند ، از جمله دویدن در دوران بارداری و پس از ورود کودک ، پرسه زدن با کالسکه آهسته ، کودکانی که می خواهند با سگ خانواده بدوند. بخشهای جدید دیگر بازگشت به دلیل آسیب دیدگی و همچنین آخرین مورد مربوط به تغذیه و دویدن ، مانند رژیم های غذایی با کربوهیدرات کم و دویدن را بررسی می کند.

کتاب راهنمای مقدماتی دویدن

دسته بندی های کتاب راهنمای مقدماتی دویدن
قسمت هایی از کتاب راهنمای مقدماتی دویدن (لذت متن)
اما دویدن به قدری ساده و شدتی به نظر می رسد که خیلی ها با این ذهنیت به آن نزدیک می شوند که خواهند توانست به سرعت تبدیل به یک دونده ی حرفه ای شوند، شاید به همین دلیل، خیلی ها مدتی پس از شروع دویدن دچار آسیب دیدگی می شوند. داستان از این قرار است که آنها از شوق هرچه زودتر آماده شدن، به تمرینات شدید و بی وقفه روی می آوردند و در نهایت تیشه به ریشه ی خود می زنند. برنامه ی ۱۳ هفته ای دویدن پیاده روی و دیگر نکاتی که در این کتاب آورده شده به افراد کمک می کند تا به دانش لازم برای سالم دویدن دست یابند و به این شکل خطر آسیب دیدگی را به حداقل برسانند.

به عنوان دونده ی سابق المپیک و مربی دهها دونده المپیکی در ۵۵ سال گذشته، برای دویدن ارزش بالایی قائلم، اما به عنوان یک متخصص پزشکی ورزشی، می دانم که بخش اعظمی از آن نیم میلیون نفری که هر ساله بیمار به کلینیک های ما مراجعه می کنند، دونده اند. این در حالیست که اگر آنها برنامه ی حساب شده ای مثل برنامه ی این کتاب را دنبال کرده بودند، احتمال اینکه نیاز به هر نوع درمان پزشکی پیدا کننده بسیار کم می شد. این کتاب، به بهترین شکل نکاتی که دانستن شان برای شروع دویدن لازم است را جمع بندی کرده است. من این کتاب را به هر خواننده ای که به دنبال سلامتی، آمادگی بدنی و لذت های ناب است ، پیشنهاد میکنم