کتاب چگونه گوش کنم

How to Listen with Intention
گوش دادن رمز رابطه صلح آمیز
کد کتاب : 138241
مترجم :
شابک : ‏‫‭978-6225353688‬‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 131
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چگونه گوش کنم اثر پاتریک کینگ

هر کدام از ما در دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم، در خانواده، در جامعه و فرهنگ خاص خودمان جای گرفته‌ایم، در عین حال که از هم جدا هستیم، به هم متصلیم. چه چیزی ما را به هم وصل می‌کند؟
در زندگی روزمره‌مان غرق می‌شویم و اکثر رفتارهایمان را از سر عادت انجام می‌دهیم و فراموش می‌کنیم چه قدرت‌های پنهانی در همین عادت‌ها نهفته است. فراموش می‌کنیم که با گوش‌هایمان می‌توانیم دنیای اطرافمان را تغییر دهیم.
گوش دادن کاری است که گمان می‌کنیم هر روز و هر ساعت انجام می‌دهیم ولی باید بدانیم گوش دادن حقیقی بسیار متفاوت‌تر از چیزی است که خیال می‌کنیم. چه بسیارند کسانی که در خیالات خود به دیگران گوش می‌دهند اما در واقع مرکز جهانشان فقط خودشان هستند نه دیگری.
گوش دادن آموختنی است. آدم‌ها را به هم نزدیک می‌کند، اختلافات و سوء تفاهم‌ها را حل می‌کند، تجربیاتمان را پربار می‌کند و ما حس می‌کنیم شنیده و درک شده‌ایم و در یک کلام با ما همدلی شده است.

کتاب چگونه گوش کنم

پاتریک کینگ
پاتریک کینگ متخصص تعامل اجتماعی و مربی مکالمه مستقر در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا است.او در: مجله GQ، TedX، Forbes، NBC News، Huffington Post، Business Insider، Men's Fitness، Inc.، ATTN، Real Simple Magazine و Creative Live حضور داشته است.وقتی او به مشتریان کمک نمی‌کند تا دنیا را تسخیر کنند، یا در یک گروه جلد دهه 80 قرار می‌گیرد یا برای 10 هزار نفر بعدی خود تمرین می‌کند.