کتاب کلمات جادویی

Magic Words
کد کتاب : 136296
مترجم : پیمان شیروانی
شابک : 978-6225213470
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2023
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب کلمات جادویی اثر جونا برگر‮‏‫

تقریبا هر کاری که ما انجام می‌دهیم شامل کلمات است. اما برخی از کلمات تأثیرگذارتر هستند. آن‌ها در تغییر ذهن، جذب مخاطب و هدایت افراد موثرتر هستند. این کلمات جادویی کدامند و چگونه می‌توانیم از قدرت آنها استفاده کنیم؟
جونا برگر در کتاب کلمات جادویی نگاهی درونی به علم جدید زبان و نحوه استفاده از آن ارائه می‌دهد.
با کمک این کتاب می‌توانید بیاموزید که چگونه فروشندگان مشتریان را متقاعد می‌کنند، وکلا هیئت منصفه را متقاعد می‌کنند و داستان نویسان مخاطبان را مجذوب خود می‌کنند. چگونه بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها تأمین مالی می‌کنند و موسیقی‌دانان موفق می‌شوند.
کتاب کلمات جادویی برای کسانی طراحی شده است که می‌خواهند تأثیر خود را افزایش دهند. کتاب جونا برگر یک ابزار قدرتمند همراه با تکنیک‌های عملی را ارائه می‌دهد که می‌تواند به نتایج خارق‌العاده‌ای منجر شود. چه بخواهید یک مشتری را متقاعد کنید، یک تیم را تشویق کنید یا یک سازمان را وادار کنید تا متفاوت ببیند، این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه از قدرت کلمات جادویی استفاده کنید.

کتاب کلمات جادویی

جونا برگر‮‏‫
جونا برگر استاد دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا است. او یک متخصص در زمینه کلمات، بازاریابی ویروسی، تأثیر اجتماعی و چگونگی جذب محصولات، ایده ها و رفتارها است. وی مقاله هایی را در ژورنال های آکادمیک منتشر کرده است، دوره برتر آنلاین وارتون را آموزش می دهد، و حساب های کار او اغلب در مکان هایی مانند New York Times ، Wall Street Journal و Harvard Business Review ظاهر می شود. برگر نویسنده كتابهای مختلفی از جمله مسری است: چرا چیزهایی كه می گیرند و تأثیر نامرئی دارند: نیروهای پنهانی كه رفتار را شكل ...