کتاب هفت نقطه ی قوت بچه ها

Thrivers: The Surprising Reasons Why Some Kids Struggle and Others Shine
تمرین هایی کوچک برای پرورش کودکان موفق
کد کتاب : 138293
مترجم :

شابک : ‏‫‭978-6229355183
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 338
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 28 شهریور

معرفی کتاب هفت نقطه ی قوت بچه ها اثر میشل بوربا

اعتماد به نفس،
همدلی،
خودکنترلی،
صداقت،
کنجکاوی،
تاب آوری،
مثبت اندیشی،
اینها ویژگی‌های شخصیتی مهمی هستند که برای اطمینان از موفقیت بچه‌ها در دنیای امروز و آینده در زمینه‌های مختلف تحصیلی، شغلی، روابط و در کل زندگی، لازم است در کودکان و نوجوانان نهادینه شوند. مطالب کتاب همگی مبتنی بر مبانی علمی و پژوهش‌های صورت گرفته در زمینه‌ی این هفت ویژگی شخصیتی است و در آن راهکارهای موثری برای نهادینه کردن این ویژگی‌ها آموزش داده می‌شود. خواندن این کتاب به همه پدرها و مادرها، مربیان، معلمان و سایر دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت و همه‌ی افرادی که به شکلی با کودکان و نوجوانان سروکار دارند و می‌خواهند به شکلی اثربخش در موفقیت دانش‌آموزان تمامی سنین و حتی دانشجویان سهیم باشند، ضروری است.
دکتر میشل بربا، روانشناس تربیتی و متخصص در زمینه‌های رشد شخصیت، فرزندپروری و تعلیم و تربیت و همچنین نویسنده‌ی چندین کتاب در این حوزه است.

کتاب هفت نقطه ی قوت بچه ها

میشل بوربا
دکتر بوربا یک روانشناس تربیتی و متخصص والدین، زورگویی و شخصیت است که در سطح جهانی شناخته شده است و هدف او تقویت همدلی و تاب آوری کودکان و شکستن چرخه خشونت جوانان است. وی سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی را به بیش از 1،000،000 شرکت کننده ارائه داده است و 24 کتاب به 14 زبان ترجمه شده است.