کتاب کتاب کوچولوی فلسفه تنبل

The Little Book of Sloth Philosophy
کد کتاب : 140011
مترجم :
شابک : 978-6229293690
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 163
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 28 شهریور

معرفی کتاب کوچولوی فلسفه تنبل اثر جنیفر مک کارتنی

کتاب «کوچولوی فلسفه تنبل» نوشتۀ جنیفر مک کارتنی با زبانی ساده و روایتی جذاب، شما را به دنیای فلسفه دعوت می‌کند. این کتاب با رویکردی طنزآمیز و شیرین، مفاهیم پیچیده فلسفی را به شکلی قابل فهم برای خوانندگان بازگو می‌کند. کتاب «کوچولوی فلسفه تنبل» برای نوجوانان و بزرگسالانی که به دنبال آشنایی با مفاهیم فلسفی به زبان ساده هستند، بسیار مناسب است. افراد و به‌ویژه نوجوانان با یادگیری فلسفه و فلسفیدن می‌توانند مسائل پیچیده را به بخش‌های کوچکتر تقسیم کرده و بهتر درک کنند. در همین راستا این کتاب با طرح پرسش‌های فلسفی ساده، خوانندگان را به تفکر عمیق‌تر درباره جهان اطرافشان وامی‌دارد و به آنها می‌آمورد که به جای پذیرفتن مسائل به صورت قطعی، به دنبال پاسخ‌های مختلف و دلایل آن‌ها بگردند. فلسفه به افراد کمک می‌کند تا به سوالاتی مانند "من کی هستم؟"، "جهان چگونه به وجود آمد؟" و "چه چیزی درست و چه چیزی نادرست است؟" فکر کنند. نویسنده با ارائه مثال‌های مختلف نشان می‌دهد که بسیاری از افراد خلاق، زمانی به بهترین ایده‌های خود رسیده‌اند که در حالت آرامش و تنبلی بوده‌اند.
کتاب «کوچولوی فلسفه تنبل» با زبانی ساده و روایتی جذاب، نوجوانان و همچنین بزرگسالان را به تفکر درباره ارزش تنبلی، بهره‌وری و معنای زندگی دعوت می‌کند. نویسنده با چالش کشیدن تصورات رایج درباره تنبلی، نشان می‌دهد که تنبلی لزوما برابر با تنبلی و بی‌تحرکی نیست. گاهی اوقات، کمی تنبلی می‌تواند به ما کمک کند تا خلاق‌تر شویم و ایده‌های جدیدی به ذهنمان برسد. یکی از پیام‌های اصلی کتاب این است که باید یاد بگیریم از لحظات حال لذت ببریم و به جای نگرانی درباره آینده، در لحظه زندگی کنیم. این کتاب کتاب مفاهیم مهمی را درباره زندگی، کار و روابط مطرح می‌کند که می‌تواند برای همه ما مفید باشد. استفاده از از مثال‌های روزمره و آشنا برای توضیح مفاهیم فلسفی در این کتاب باعث شده تا نوجوانان ارتباط بهتری با مطالب برقرار کنند.

کتاب کتاب کوچولوی فلسفه تنبل

جنیفر مک کارتنی
جنیفر مک کارتنی پرفروش‌ترین نویسنده نیویورک تایمز در کتاب The Joy of Leaving Your Sh*t All Over the Place. است. او برای Atlantic، Teen Vogue، Curbed و جاهای دیگر نوشته است. مک کارتنی در بروکلین، نیویورک زندگی می کند.