کتاب قتل در خانواده

Murder in the Family
کد کتاب : 142113
مترجم :
شابک : ‏‫‫‭978-6229385883‬‬‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 640
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2023
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 28 شهریور

معرفی کتاب قتل در خانواده اثر کارا هانتر

«قتل در خانواده» کتابی نوشته کارا هانتر، نویسنده آمریکایی است. این رمان در دسته آثار جنایی و معمایی قرار می گیرد. «قتل در خانواده» درباره راز پرونده قتلی حل نشده است که سوژه ساخت فیلمی مستند می شود.
داستان درباره پرونده قتل لوک رایدر است که سال 2003 اتفاق افتاده اما پس از گذشته نزدیک 20 سال قاتل پیدا نشده و پرونده قتل حل نشده باقی مانده است. جسد لوک در باغ خانه خانوادگی اش در حومه شهر پیدا می شود اما هیچ مدرکی درباره اینکه چه کسی او را کشته وجود ندارد. سال‌ها بعد پلیسی کارکشته، روانشناسی خبره و خبرنگاری حرفه ای تلاش می کنند تا پرده از قتل مبهم لوک بردارند. پسرخوانده مقتول هم که فیلمسازی معروف شده تصمیم می گیرد مستندی شش قسمتی از قتل پدرخوانده خود برای شرکت نتفلیکس، بسازد و طی آن به بررسی شواهد و مدارک قتل بپردازد. فراخوانی سراسری منتشر شده و از کسانی که درباره قتل لوک اطلاعی دارند درخواست می شود تا برای حضور در فیلم مستند آمادگی خود را اعلام کنند. گای هاوارد، پسرخوانده لوک که هنگام قتل پدرخوانده اش ده ساله بود اطلاعات حیرت انگیزی از قتل لوک به دست می آورد. این در حالی است که سال 2003 همه شاهدان هنگام تحقیقات پلیس قسم خورده بودند که چیزی ندیده اند.
تیم تولید دوباره شهادت ها را بررسی می کند، با شاهدان مصاحبه کرده و یک بار دیگر شواهد را بررسی می کند و حقیقت آشکار شده و راز قتل لوک رایدر از میان گفته های شاهدان و تحقیقات دوباره پلیس نمایان می شود.
«قتل در خانواده» راوی واحدی ندارد و رمانی است که به شکل فیلمی مستند نوشته شده است. در این رمان نویسنده عکس ها، پیام‌های متنی، ایمیل‌ها، مصاحبه‌ها، مقالات روزنامه و شواهد، اسناد و مدارک کارشناسان را کنار هم قرار داده تا داستان خود را روایت کند. این شیوه باعث می شود تا خواننده فضایی مستندگونه را تصور کند و حس واقعی بودن رمان بیشتر القاء شود.

کتاب قتل در خانواده

کارا هانتر
کارا هانتر نویسنده ای است که در آکسفورد زندگی می کند، در خیابانی که برخلاف آنچه در سری کتاب های جنایی اش نشان داده شده نیست.اولین رمان او نزدیک خانه با بازی دیوید آدام فاولی است و رمان دوم او، در تاریکی، به زودیبه بازارخواهد آمد.