کتاب خون خراب

Troubled Blood
(2جلدی)
کد کتاب : 63654
مترجم :
شابک : 978-6001827174
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 1254
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت
تعداد جلد : 2

نامزد جایزه بهترین داستان معمایی گودریدز سال 2020

معرفی کتاب خون خراب اثر جی کی رولینگ

در قسمت پنجم حماسی این مجموعه «بسیار جذاب» (طبق گفته ی نشریه ی people)، «قهرمان مقاومت ناپذیر» کتاب گالبریث (USA Today ) به پرونده ی دهه‌ها پیش از یک دکتر گمشده می‌پردازد، پزشکی که ممکن است وحشتناک‌ترین پزشکشان باشد.
کارآگاه خصوصی کورموران استرایک در حال ملاقات با خانواده‌اش در کورنوال است که زنی به او نزدیک می‌شود که برای یافتن مادرش، مارگو بامبورو، که در شرایط مرموز در سال 1974 ناپدید شد، از او کمک می‌خواهد.
استرایک قبلا هرگز به چنین موردی رسیدگی نکرده بود، چه رسد به یک مورد چهل ساله. اما علیرغم شانس اندک موفقیت، او شیفته است و آن را قبول می کند. به لیست طولانی پرونده هایی که او و شریکش در آژانس، رابین الکات، در حال حاضر روی آنها کار می کنند، اضافه می شود. و خود رابین نیز در حال انجام یک طلاق کثیف و توجه ناخواسته ی مردانه و همچنین مبارزه با احساسات خود در مورد استرایک است.
همانطور که استرایک و رابین در مورد ناپدید شدن مارگوت تحقیق می کنند، با یک پرونده پیچیده ی شیطانی روبرو می شوند که شامل کارت های تاروت، یک قاتل سریالی روانی و شاهدانی است که نمی توان به همه ی آنها اعتماد کرد. و آنها یاد می گیرند که حتی مواردی که چندین دهه قدمت دارند نیز می توانند کشنده باشند. . .

کتاب خون خراب

جی کی رولینگ
جوآن جو رولینگ، زاده ی ۳۱ ژوئیه ۱۹۶۵، با نام های هنری جی. کی. رولینگ و رابرت گالبریث، نویسنده ی مجموعه کتاب های داستان هری پاتر است. داستان های هری پاتر پس از شهرت جهانی، جوایزی متعدد را از آن خود کرد. این مجموعه ی داستانی به ۶۵ زبان و به طور تقریبی در ۴۰۰ میلیون نسخه منتشر شده است. کتاب های هری پاتر از پرفروش ترین کتاب های تاریخ بشر بوده اند. در سال ۲۰۰۷ فهرست ثروتمندان ساندی تایمز، میزان ثروت رولینگ را حدود ۴۵۴ میلیون پوند (۱٫۰۷ میلیارد دلار) تخمین زد و در بین پولدارترین زنان انگلیس، رولینگ...
نکوداشت های کتاب خون خراب
Troubled Blood’s” central mystery is a strong one, and watching it unfold over the course of a protracted investigation is one of the novel’s great pleasures
راز مرکزی خون خراب قوی است و تماشای این که این راز در طول رمان افشا می شود یکی از لذت های بزرگ رمان است.
Washington Post Washington Post

At times you might feel as you did when reading the Harry Potter books, particularly later in the series, when they got longer and looser.
گاهی اوقات ممکن است جوری احساس کنید که هنگام خواندن کتاب های هری پاتر احساس می کنید، به خصوص در اواخر این مجموعه، زمانی که آنها طولانی تر می شوند.
New York Times New York Times

قسمت هایی از کتاب خون خراب (لذت متن)