کتاب کتاب مهارت در اسمارت مانی SMC

Smart Money Concepts
  • 380,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: باوین کتاب باوین کتاب
    نویسنده: مارکوس لیتائو
کد کتاب : 142322
مترجم :

شابک : 978-6225517134
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مهارت در اسمارت مانی SMC اثر مارکوس لیتائو

عمل کردن براساس رفتار بازارگردان ها به این معنی است که دنباله‌رو مسیر آن‌ها باشید و مراقب باشید روی تله‌هایی که پشت سر گذاشته‌اند قدم نگذارید. اساس کار این روش دنبال کردن کوسه‌هاست. اما شما مانند بسیاری از افراد حاضر در بازار، یک ماهی ساردین کوچک نیستید. شما در حقیقت یک ماهی بزرگ هستید.

ساده‌لوحانه است اگر فکر کنیم که در پشت صحنه بازاری که نقدینگی روزانه آن تریلیون‌ها دلار است و ۲۴ ساعت شبانه‌روز در حال حرکت است، چیزی وجود نداشته باشد که بر روی قیمت‌ها تاثیر بگذارد.

من می‌توانم بگویم که درک مفاهیم پول هوشمند (اسمارت مانی) و دانستن نحوه عملکرد این افراد مانند این است که شما یک چراغ قوه بسیار قوی تاکتیکی در یک اتاق تاریک دارید، در حالی که دیگران یک لامپ دارند و آماتورهایی که تقریبا هیچ چیز از بازار نمی‌دانند شمعی در دست گرفته‌اند. گویی کسانی که از مفاهیم اسمارت مانی استفاده می‌کنند یک قدم جلوتر از دیگران هستند.

مطالب کتاب مهارت در اسمارت مانی برای کسانی است که قبلا درک اولیه از بازار مالی دارند. مطالب کتاب مفاهیم و نکات اساسی و پیشرفته‌ای است برای کسانی که به دنبال یادگیری در مورد پول هوشمند یا موسساتی هستند.

کتاب کتاب مهارت در اسمارت مانی SMC