کتاب مدیریت اماکن و فضاهای تفریحی

Recreation Facility Management: Design, Development, Operations, and Utilization
کد کتاب : 143589
مترجم :
شابک : 978-6003558342
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 4 مهر

معرفی کتاب مدیریت اماکن و فضاهای تفریحی اثر ریچارد اف مال

ازجمله تعریف مشخصه‌های مدیریت اماکن تفریحی و توصیف تمایزهای مدیریت اماکن تفریحی با سایر حوزه‌های مدیریت اماکن، می‌توان به شرح اجزای داخلی و بیرونی اشاره کرد. این اجزا شامل زمین، فضا، نورپردازی، سطوح، خدمات رفاهی و پارکینگ می‌شوند.
این کتاب دانش عملی و مهارت‌های لازم برای مدیریت انواع مختلف اماکن تفریحی را توضیح می‌دهد. خوانندگان با مطالعه کتاب مدیریت اماکن و فضاهای تفریحی به درک مناسبی از موارد زیر خواهند رسید:
طراحی و توسعه اماکن تفریحی
· بحث و نتیجه‌گیری بسیار دقیق از طراحی اماکن و فرایند توسعه‌ی آن که شامل ارزیابی‌های طرح‌ریزی، نقشه‌خوانی، سرمایه‌گذاری و روند مناقصات است.
· اطلاعاتی در مورد مدیریت اماکن و منابع آن ازجمله تجهیزات، مسائل مالی مثل بودجه‌ریزی، مسائل مربوط به مالیات، هزینه‌ها و عوارض و منابع انسانی نظیر استخدام، آموزش و ارزیابی کارکنان.
بهره‌وری و ایمنی مدیریت اماکن تفریحی و ورزشی
· آزمون‌های موشکافانه در بهره‌وری امکانات مثل امنیت، ایمنی، زمان‌بندی، نگهداری، مسائل فوریتی و پاسخگویی به حوادث غیرمترقبه
· بازبینی پارک‌ها، زمین‌های بازی، اماکن آبی، فضاهای کمکی، مثل محوطه‌ی پارکینگ، اماکن بهداشتی و استحمامی، و اماکن مخصوص کودکان
· رعایت استاندارد‌های ملی صنایع و راهنماهای آن‌ها برای انواع اماکن
در طول مطالعه‌ی این کتاب خوانندگان با نمونه‌هایی از محیط‌های تفریحی، محیط اوقات فراغت و محیط‌های گردشگری آشنا خواهند شد. که به آن‌ها کمک می‌کند آموخته‌های خود را در انواع اماکن تفریحی به کار ببرند.

کتاب مدیریت اماکن و فضاهای تفریحی

دسته بندی های کتاب مدیریت اماکن و فضاهای تفریحی