کتاب چگونه در فوتبال بهترین (بازیکن-مربی) باشیم؟

How to be the best (player-coach) in football?
استعدادسازی مهم تر از استعدادیابی
کد کتاب : 143709
شابک : 978-6003559417
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 100
سال انتشار شمسی : 1403
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 28 شهریور

معرفی کتاب چگونه در فوتبال بهترین (بازیکن-مربی) باشیم؟ اثر امیر علیپور

در بخش اصلی کتاب “چگونه در فوتبال بهترین باشیم؟” سعی کردیم تمام تکنیک‌ها و برخی تاکتیک‌های کاربردی فوتبال را به زبان ساده آموزش دهیم. همچنین برای هرکدام نمونه‌ای از طراحی تمرین را قرار دادیم. به‌علاوه جدول زمان‌بندی تمرینات را با عنوان طرح درس قرار دادیم. این جدول مطابق با استانداردها و معیارهای فیفا است و از تجربیات چندساله‌ی ما در آکادمی‌های تخصصی فوتبال بهره می‌برد.
در بخش‌های دیگر کتاب مطالب علمی (علم تمرین، بدنسازی، تغذیه و روانشناسی) مخصوص فوتبال زیر 13 سال را به‌صورت کلی بیان کردیم که دانستن، توجه‌کردن و به‌کاربردن آن‌ها وجه تمایز بین حرفه‌ای‌بودن و نبودن است.
هدف نوشتن این کتاب به‌اشتراک‌گذاشتن دانسته‌های علمی و تجربیات کاری کادرمان با هرکس که علاقه دارد فوتبال را حرفه‌ای یاد بگیرد، آموزش دهد، مدیریت کند و یا حتی دنبال کند است، تا به پیشرفت ورزش و فوتبال پایه‌ی کشورمان کمک کوچکی کرده باشیم.

ازآنجاکه تمام نکات و مطالب کتاب مربوط به بازیکنان زیر 13 سال است، هدف اصلی این کتاب رشد، تربیت، سلامت و آینده‌ی فرزندانمان است و خواسته‌ی ما این است که تمامی آکادمی‌ها و مدارس فوتبال، فوتبال را علمی و اصولی آموزش دهند تا بازیکنانی با سطح فنی بالا و باکیفیت داشته باشیم و از آن مهم‌تر باشگاه، مدیر، مربی، بازیکن و… حرفه‌ای داشته باشیم.

کتاب چگونه در فوتبال بهترین (بازیکن-مربی) باشیم؟

دسته بندی های کتاب چگونه در فوتبال بهترین (بازیکن-مربی) باشیم؟