کتاب دایره المعارف زبان زنان و مردان

Langenscheidt Frau-Deutsch
(راهنمایی برای مردان درمانده و درک ساده تر مردان)
کد کتاب : 14566
مترجم :
شابک : 978-6004051897
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

یک زن یعنی…
Langenscheidt Frau-Deutsch
کد کتاب : 57558
مترجم :
شابک : 978-6227562668
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 141
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

زن یعنی فرشته ی
Langenscheidt Frau-Deutsch
کد کتاب : 90300
مترجم :
شابک : 978-6005527704
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1392
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب دایره المعارف زبان زنان و مردان اثر ماریو بارت

کتاب " زبان زنان و مردان" اثری است از "ماریو بارت" ، به ترجمۀ مهشید میرمعزی و چاپ انتشارات ثالث،یک کتاب راهنما است."ماریو بارت" در کتاب"زبان زنان و مردان" نوشته است که زنان و مردان میتواند با به کارگیری توصیه هایی،حرف یکدیگر را بهتر درک کنند و به درک متقابل برسند و سوء تفاهم های ناشی از تفاوت هایشان را به حداقل برسانند.همواره سوتفاهم هایی بین زنان و مردان به وجود می آید چراکه زبان یکدیگر را نمی دانند. کتاب راهنمای حاضر با بیان این موضوع که زبان زنان و مردان با یکدیگر تفاوت دارد .کتاب "زبان زنان و مردان"بین کتبی که در این رابطه نوشته شده اند توانسته است بواسطه بحث های روانکاوی شده "ماریو بارت"به زبان ساده خود را بیشتر مطرح کند.

کتاب دایره المعارف زبان زنان و مردان

ماریو بارت
ماریو بارت (Mario Barth) (زاده 1 نوامبر 1972 در برلین) یک کمدین آلمانی است که عمدتا به تعامل بین زن و مرد می پردازد.بارت یکی از شش فرزندی بود که در خانواده ای در برلین-ماریندورف به دنیا آمد. در دین كاتوليك بزرگ شده، در جواني به عنوان پسر محراب خدمت كرد و والدين او را به يك مكتب كاتوليك خصوصي فرستادند.بارت دوره کارآموزی را به عنوان یک برقکار ارتباط از راه دور در زیمنس در برلین به پایان رساند.پس از آن، در سال 1995، او شروع به یادگیری بازیگری کرد.
قسمت هایی از کتاب دایره المعارف زبان زنان و مردان (لذت متن)
سکوت از خستگی … بعد از ساعت 18 به وجود می آید. زن دوست دارد دربارۀ اتفاقات روز با مرد حرف بزند، ولی او اهمیتی نمی دهد. دلیل: مردان برای ساختن یک جملۀ کامل، به زمان طولانی نیاز دارند. چیزی که زبان آن ها را باز می کند: صبر کردن. به آن ها فشار نیاورید. سوال نکنید! ه ر گ ز! فقط در این صورت است که مردان به حرف می آیند.

سکوت خلاق … وقتی به وجود می آید که مرد، دربارۀ وظایف بسیار مهم مانند منظم کردن جعبه ابزارش، فکر می کند. چیزی که زبان آن ها را باز می کند: نباید صحبت کرد. نباید حرف زد و باید به آن ها وقت داد. در این مدت می توانید قدم بزنید یا آشپزی کنید. صحبت کردن، به عنوان کار اصلی زندگی، به هیچ عنوان برای مردان سرگرمی اوقات فراغت نیست.