زبان انگلیسی یازدهم میکرو

English
کد محصول : 145882
شابک : 978-6003598232
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 324
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : 7 آبان

معرفی زبان انگلیسی یازدهم میکرو اثر امید یعقوبی فرد

کتاب انگلیسی یازدهم سری میکرو از انتشارات گاج با هدف آموزش و تسلط دانش آموزان بر مفاهیم کنکوری زبان انگلیسی 2 نوشته شده است. فصول کتاب کاملا منطبق بر کتاب درسی چیده شده است. فهرست کتاب تنها شماره صفحه شروع هر درس و شماره صفحه شروع پاسخنامه تشریحی هر درس را مشخص کرده است و هیچ اشاره ای به بخش‌های درسنامه گرامری، تست‌های آن، واژگان و سایر بخش‌های هر درس نداشته است.

ساختار کتاب میکرو انگلیسی یازدهم گاج برای هر یک از سه درس پایه یازدهم ثابت است. ابتدا آموزش واژگان در سه جلسه و تست‌های واژگان قرار دارند، سپس آموزش گرامر، تست‌های گرامر و همچنین تست‌های کلوز و درک مطلب و آزمون پایانی هر درس پشت هم قرار گرفته‌اند و در نهایت پاسخ‌های تشریحی آن درس قرار دارد. در انتهای کتاب هم بخش درسنامه طلایی کلوزتست و درک مطلب وجود دارد.

نویسنده مقدمه‌ای نسبتا طولانی را برای کتاب نوشته است و در صفحه دوم، دستورالعمل خوبی برای استفاده از کتاب نوشته شده است که ساختار کتاب و نحوه مناسب استفاده از آن را توضیح داده است. لحن کتاب نیز رسمی اما روان است. در ادامه به بررسی کتاب انگلیسی 11 ام میکرو گاج اثر امید یعقوبی فرد می پردازیم.

سایز و فونت نوشته‌های کتاب مناسب و خوانا انتخاب شده‌اند و استفاده از موارد نگارشی مثل علائم نگارشی و بولد کردن متن هم به درستی و به خوبی در محتوای کتاب انجام شده است. از نقاط قوت بسیار خوب کتاب، صفحه‌آرایی، استفاده از المان‌های گرافیکی و تصاویر رنگی مرتبط با مفاهیم آموزشی کتاب است که هم محتوای کتاب را جذاب کرده است و هم در فرایند یادگیری دانش آموزان تاثیر بسیار مثبتی دارد. جلد کتاب هم گرافیک مرتبط و جذابی دارد و طراحی آن مثل سایر کتاب‌های خاکستری (میکرو) گاج انجام شده است. کاغذ به کار رفته در کتاب سفید است و انعطاف خوبی هم دارد.

با توجه به اینکه کتاب فقط پایه یازدهم را پوشش می‌دهد، حجم زیادی دارد که البته بخش عمده آن، به دلیل تعداد تست‌های بسیار زیاد کتاب زبان انگلیسی 11 میکرو است که موجب می‌شود دانش آموزان بتوانند تکرار و تمرین بالایی داشته باشند. این کتاب دارای حجم 324 صفحه و 1208 تست می باشد.

غلط املایی و علمی خاصی در بررسی اولیه کتاب به چشم نمی‌خورد و تیم ویراستاری به خوبی اصلاحات مورد نیاز را بر کتاب اعمال کرده‌اند. استفاده از تصاویر رنگی و گرافیک مرتبط با مفاهیم آموزش داده شده در کتاب و همچنین توجه ویژه به بخش درک مطلب و کلوزتست چه به لحاظ تعداد تست‌ها و چه ارائه یک درسنامه مجزا از ویژگی‌های خاص و خوب کتاب است.

بهتر است از این کتاب به عنوان منبع اول آموزش و تست، همگام با تدریس زبان انگلیسی یازدهم در مدرسه استفاده شود و دانش آموزان این پایه می‌توانند پایه خوبی از زبان انگلیسی را با این کتاب کسب کنند.

زبان انگلیسی یازدهم میکرو