دین و زندگی یازدهم میکرو

Din Va Zendegi
  • 10 % تخفیف
    301,000 | 270,900 تومان
  • موجود
  • انتشارات: گاج گاج
    نویسنده: افشین پورافشار علی فضلی خانی
کد محصول : 146636
شابک : 978-6220305248
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : 7 آبان

معرفی دین و زندگی یازدهم میکرو اثر افشین پورافشار

در کتاب دین و زندگی یازدهم سری میکرو از انتشارات گاج سعی شده تا ضمن آموزش تمامی نکات دروس به صورت مفصل و دسته بندی شده، دانش آموزان مهارت لازم جهت شرکت در آزمون های تستی و کنکور را نیز کسب نمایند. چیدمان فصل های کتاب مطابق با کتاب درسی بوده و با لحنی رسمی و البته کمی ساده تر از کتاب درسی به بیان مطالب پرداخته شده است. در هر درس، ابتدا درسنامه مربوطه و پس از آن سوالات تستی و در انتهای کتاب نیز پاسخ تشریحی سوالات قرار گرفته است.
در ادامه به بررسی کتاب دین و زندگی 11 ام میکرو گاج اثر علی فضلی خانی و افشین پورافشار می پردازیم.
سایز، فونت نوشته ها و صفحه آرایی استاندارد و مناسب است. از نمودارها، هم در ابتدای درسنامه برای توضیح کلیات مباحث و هم در لابه لای درس نامه به خوبی استفاده شده است. تنوع رنگ های به کار رفته بسیار بالاست و هم برای فونت ها و هم در پس زمینه نوشته ها از رنگ های مشکی، خاکستری، آبی، قرمز، نارنجی و سبز استفاده شده که هم در زیبایی ظاهری و هم در یافتن آسان تر بخش های مختلف درس و کلید واژه ها تاثیر بسیاری دارد. طراحی جلد کتاب دین و زندگی یازدهم میکرو ساده و نسبتا زیباست و جنس کاغذ استفاده شده سفید و ضخیم می باشد.
با توجه به اینکه هدف کتاب دین و زندگی 2 میکرو گاج توضیح مفصل درسنامه و پوشش انواع تست های مختلف است، حجم کتاب معقول می باشد. کتاب دارای حجم 256 صفحه و 654 تست می باشد. ویراستاری کتاب هم با دقت صورت گرفته و اشتباه املایی و یا علمی در بررسی اولیه آن مشاهده نمی شود.
به دلیل جامعیت کتاب می توان از آن به عنوان منبع یادگیری درس و همچنین آمادگی برای آزمون های تستی و کنکور استفاده نمود. به دلیل حجم بالای کتاب بهتر است همراه با تدریس دبیر از کتاب استفاده شود و به عنوان جمع بندی شب امتحان صرفا از خلاصه نموداری ابتدای درس ها می توان استفاده کرد.

دین و زندگی یازدهم میکرو