سیر تا پیاز دین و زندگی جامع پایه دهم و یازدهم (جلد اول)

Din Va Zendegi
  • 162,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: گاج گاج
    نویسنده: علی فضلی خانی افشین پورافشار
کد محصول : 146804
شابک : 978-6220306405
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 640
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی سیر تا پیاز دین و زندگی جامع پایه دهم و یازدهم (جلد اول) اثر علی فضلی خانی

کتاب سیر تا پیاز دین و زندگی جامع پایه دهم و یازدهم گاج با هدف ارائه ی مطالب بر اساس یک شیوه ی جدید که بر محور متن کتاب درسی قرار داشته باشد به تألیف در آمده است. هدف دیگر این کتاب آشناسازی با سوالات تستی و آماده سازی دانش آموز برای کسب درصد بالا در کنکور سراسری می باشد.
چیدمان کلی کتاب به این صورت است که هر درس از کتاب دهم و یازدهم به چند بخش تقسیم شده و در هر بخش بعد از ذکر نکات کتاب درسی، چند سوال تستی قرار داده شده و در پایان کتاب نیز پاسخنامه تشریحی سوالات گنجانده شده است. فهرست کتاب نیز فقط به صفحه آغازین هر یک از این بخش ها اشاره نموده است.
در ادامه به بررسی جلد اول کتاب سیر تا پیاز دین و زندگی جامع گاج اثر افشین پور افشار، علی فضلی خانی و محمد علی عبادتی می پردازیم.
سایز نوشته ها و نوع فونت آن در کتاب جامع دین و زندگی پایه گاج استاندارد و مانند غالب کتاب های کمک آموزشی است. صفحه آرایی کتاب حرفه ای و به دلیل استفاده مناسب از کادر ها و رنگ های متنوع جذاب است. کیفیت رسم و چاپ نمودار ها، کادر ها و عکس ها نیز بسیار خوب است.
تنوع رنگ های به کار رفته در کتاب نیز بسیار بالا و با کیفیت است و تقریبا از همه ی رنگ ها به صورت مناسب در کتاب استفاده شده است. جنس کاغذ کتاب مناسب می باشد و رنگ کاغذ آن سفید است. طراحی جلد کتاب نیز ساده و زیباست. مهمترین ایده این کتاب استفاده از تصویر متن کتاب درسی به عنوان محور اصلی درسنامه می باشد. همچنین بارز ترین ویژگی ظاهری کتاب کیفیت بالای صفحه آرایی و استفاده مناسب از رنگ ها و اشکال مختلف مانند کادر ها و علامت های متنوع است.
کتاب سیر تا پیاز دین و زندگی جامع پایه گاج دارای 640 صفحه و 1,261 تست می باشد. با در نظر گرفتن قطع و محتوای کتاب می توان گفت که حجم کتاب متناسب می باشد. کار ویراستاری کتاب نیز مانند صفحه آرایی آن به خوبی انجام پذیرفته است.
به دلیل شیوه ی خاص نگارش این کتاب دانش آموزان می توانند به عنوان جایگزین کتاب درسی از این کتاب بهره ببند. بهترین زمان استفاده از این کتاب نیز در طول سال تحصیلی دهم و یازدهم و همچنین برای مرور مباحث پایه در طول سال دوازدهم می باشد.

سیر تا پیاز دین و زندگی جامع پایه دهم و یازدهم (جلد اول)