کتاب شهر از نو

The Resilient City
(شهرها با کدام روایت از پس فاجعه بر می آیند)
کد کتاب : 14632
مترجم :
شابک : 978-6229922477
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 246
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب شهر از نو اثر لارنس جی ویل

در سال 1871 ، شهر شیکاگو با آنچه به عنوان آتش سوزی بزرگ شناخته شد ، تقریبا نابود شد. سی و پنج سال بعد ، سانفرانسیسکو پس از وقوع زلزله فاجعه بار سال 1906 ، ویران شد. با این حال این شهرها بارها و بارها خود را بازسازی کرده و همچنان پابرجا هستند. در طول تاریخ ، شهرها از بین برده شده ، آتش گرفته شده ، به آتش کشیده شده ، بمباران شده ، سیل و محاصره شده اند. و با این حال ، آنها تقریبا همیشه بازسازی شده اند. شهرها با مشاهده طیف گسترده ای از بلایای درطول تاریخ روبه رو شده اند ، فاجعه هایی همچون: حمله انگلیس به واشنگتن در سال 1814 ، ویرانی در برلین ، ورشو و توکیو در طول جنگ جهانی دوم . زمین لرزه های قرن بیستم که شهر مکزیکو و شهر چینی تنگشان را ویران کردند. لس آنجلس پس از شورش های سال 1992 ، بمباران شهر اوکلاهما و تخریب مرکز تجارت جهانی. کتاب "شهر از نو" اثر لارنس جی ویل فاش می کند که چگونه ساکنان شهر آسیب دیده و به طور مداوم روایت هایی از مقاومت آنها بیان می کند...

کتاب شهر از نو

دسته بندی های کتاب شهر از نو
نکوداشت های کتاب شهر از نو
A fascinating collection.
یک مجموعه جذاب.
Sir Peter Hall

Through the depth of the essays collected within it, The Resilient City far surpasses previous edited volumes on urban reconstruction.
از طریق مقاله های جمع آوری شده در داخل این مجموعه ، می توان بازسازی شهرها را پس از ویران شدن مشاهده کرد.
H-NET

The book is also commendable for its vast geographic reach and long temporal arc, and for drawing from a variety of disciplines..
این کتاب بخاطر گستره جغرافیایی گسترده و بازه زمانی طولانی و همچنین ترسیم اتفاقات مختلف قابل ستایش است. .
Ari Kelman, Technology and Culture

قسمت هایی از کتاب شهر از نو (لذت متن)
این مه در طول تاریخ چگونه شهرهای فاجعه دیده تروماهای طبیعی و انسانی را تاب آورده اند و براساس چه روایت هایی بازسازی شده اند، موضوع اصلی مقاله های کتاب پیش رو است. بازسازی در و دیوار و خانه و مغازه ی شهرهای فاجعه دیده، همیشه التیامی بر زخم ساکنان شهر نیست.