کتاب امواج هارمونیک الیوت

Harmonic Elliott Wave: The Case for Modification of R. N. Elliott's Impulsive Wave Structure
تعدیل امواج الیوت به روش کوپسی
کد کتاب : 146418
مترجم :
شابک : 978-6227775600
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 2 آبان

معرفی کتاب امواج هارمونیک الیوت اثر ایان کوپسی

دنیای بازارهای مالی، دنیایی است که جذابیت آن خیلی از افراد را بی‌مهابا به سمت خود می‌کشد و افراد زیادی برای تحقق رویاها و آرزوهای خود به سمت آن می‌روند. نکته‌ی مهم و قابل توجه این است که اگر بخواهیم با رویاپردازی و احساسات به سمت این بازار برویم قطعا شکست خواهیم خورد. زمانی می‌توان از این دریای بزرگ ماهی گرفت که با منطق، عقلانیت و ریاضیات به سراغ این دنیای جذاب برویم و اجازه ندهیم دورنمای زیبا و فریبنده‌ی این بازار ما را مسحور خویش کند.
تحلیل تکنیکال در بازارهای مالی ترکیبی از چند روش است و درواقع روش‌ها و سبک‌های مختلف تحلیل تکنیکال، ابزارهای ما در بازارهای مالی هستند. برای تحلیل بهتر و دقیق‌تر نیاز است که ما در روش‌ها و یا همان ابزارهای مختلف مهارت کسب نماییم و با گرفتن تأییدیه از هر کدام از این ابزارها و تجمیع تأییدیه‌های مختلف، بتوانیم تصمیمات درست‌تری بگیریم.
الیوت یکی از ابزارهای مهم و کارا در این مسیر است که می‌توان آن را یک روش یا ابزار پایه و اساسی در بازار دانست. بسیاری از بهترین تریدرهای مطرح در سطح جهان که شاید نامشان را کمتر شنیده باشیم، از این روش استفاده می‌کنند. روش الیوت مبتنی بر برآیند فکری جمعی است و بر اساس آن، اخبارها تأثیری در روند اصلی امواج نمی‌گذارند و فقط طی چند دقیقه یا چند ساعت در مسیری که باید طی شود، به حرکت قیمت شتاب خواهند داد.

کتاب امواج هارمونیک الیوت

ایان کوپسی
ایان کپسی بیش از 28 سال در بازارهای مالی کار کرده است و در سال 1982 کار خود را در اتاق معاملات ارزی دفتر مرکزی بانک بارکلیز آغاز کرد. در سال 1988 او به هنگ کنگ نقل مکان کرد تا مدیر میز فروش شرکتی برای بارکلیز باشد و در آنجا بود که کار خود را پیدا کرد. حرفه واقعی به عنوان یک تحلیلگر طبیعی پس از هنگ کنگ، او به عنوان یک متخصص تحلیلگر فنی برای Dow Jones Telerate به توکیو نقل مکان کرد و بعد از خرید Telerate توسط Bridge Information Systems، مدیر منطقه ای محصولات تحلیل تکنیکال شد. او به مدت 21 سال ب...