کتاب مدیریت بازاریابی

Marketing Management
(تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی، اجرا و کنترل)
کد کتاب : 16412
مترجم :
شابک : 978-9649696416
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 851
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1967
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 28
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب مدیریت بازاریابی اثر فیلیپ کاتلر

کتاب مدیریت بازاریابی نوشته ی فیلیپ کاتلر، متفکر بازاریابی معاصر، است که در آن اصول بازاریابی و عملکرد های آن برای فعالین در این زمینه به خوبی توضیح داده شده است. این کتاب فوق العاده موثر همچنین برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی در دانشگاه های آمریکا و اروپا تدریس می شود. با کتاب مدیریت بازاریابی که منعکس کننده جدیدترین نظریه ها و عملکردها در زمینه بازاریابی است ، همیشه پیش رو و پیشگام باقی بمانید.
امروزه، دنیای بازاریابی روزمره در حال تغییر است و برای اینکه دانشجویان از مزایای رقابتی عمل کردن برخوردار باشند ، به کتاب درسی ای نیاز دارند که منعکس کننده بهترین تئوری و شیوه های بازاریابی امروز باشد. مدیریت بازاریابی متن استاندارد بازاریابی است زیرا محتوا و ساماندهی آن به طور مداوم آخرین تغییرات در تئوری و عمل بازاریابی امروز را منعکس می کند. این کتاب که دائما به زور شده است تا با نیازهای روز و بازار همخوان باشد، متنی جامع و جذاب را در زمینه ی بازار یابی ارائه می دهد. این کتاب در پنج بخش و بیست و پنج فصل نوشته شده است. بخش های آن به ترتیب عبارتند از: مفهوم مدیریت بازاریابی، تجزیه و تحلیل فرصت های بازار، تهیه خط مشی های بازار، برنامه ریزی برنامه های بازاریابی و بخش آخر، اداره و مدیریت تلاش های بازار. کتاب مدیریت بازاریابی به مباحثی چون تجزیه و تحلیل صنایع و رقبا، انتخاب بازار های هدف، طراحس استراتژی و طرح های قیمت گذاری، طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی و ... می پردازد.

کتاب مدیریت بازاریابی

فیلیپ کاتلر
فیلیپ کاتلر (به انگلیسی: Philip Kotler) (زاده ۲۷ می ۱۹۳۱ در شیکاگو، ایلینوی) از اساتید مطرح دانش بازاریابی جهان و پدر بازاریابی مدرن است. وی ۳۴ جلد کتاب و بیش از یکصد مقاله در این حوزه منتشر کرده که بسیاری از آن‌ها به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌است. کتاب اصول بازاریابی، همچنان به‌عنوان یکی از معتبرترین مراجع در این رشته به شمار می‌رود.او دارنده درجه استاد ممتاز «اس سی جانسون و پسر» رشته بازاریابی بین‌المللی است و این درجه را در دانشکده مدیریت دانشگاه نو...