کتاب شیطنت های مولی

Molly Mischief Saves the World
(او دنیا را نجات می دهد!)
کد کتاب : 19886
مترجم :
شابک : 978-6007113332
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب شیطنت های مولی اثر آدام هارگریوز

مولی می داند وقتی که بزرگ شود دلش می خواهد چکاره شود: یک ابرقهرمان. این یک برنامه ی عالی و فوق العاده است. او می تواند دنیا را نجات دهد. اما هر جا که مولی باشد شیطنت هم همان جاست.
مولی می خواهد یک ابرقهرمان باشد ، اما قبل از اینکه بتواند کار جدید خود را شروع کند ، مجبور است به برخی سوالات مهم پاسخ دهد. چه قدرتهایی خواهد داشت؟ دشمنان او چه کسانی هستند؟ لباس او چگونه است؟ از آنجایی که مولی تخیل بسیار خوبی دارد و هر چیزی ممکن است ، یک چیز مطمئنا ممکن است: این کار قطعا به شیطنت ختم می شود.
حالا مولی یک ابرقهرمان است. او بسیار سریع است ، فوق العاده قوی و دارای دید لیزر است. او مولی ابرقهرمان است! و با قدرت های بزرگ فاجعه های بزرگ هم به بار می آید! قدرتهای فوق العاده مولی به او کمک می کنند تا کارهای خود را در زمان مقرر تمام کند ماشین خانواده را بر روی همه ی ماشین های دیگر بلند کند ، نهنگی را نجات دهد ، جنایتکاران را در شهر بزرگ اسیر کند و دنیا را از سیارک نجات دهد. اما آیا بالاخره مولی می خواهد پس از آن همه عمل فوق العاده به زندگی قدیمی خود برگردد؟

کتاب شیطنت های مولی

آدام هارگریوز
آدام هارگریوز (متولد 1963) نویسنده و تصویرگر انگلیسی است که در شرق ساسکس زندگی می کند. وی پسر راجر هارگریوز، که همچنان مجموعه کتابهای کودکانه محبوب پدرش را به نامMr. Men ادامه می دهد. هارگریوز جوان همچنین الهام بخش این مجموعه بود. هنگامی که در شش سالگی از پدرش پرسید "قلقلک چگونه است؟"