کتاب چرخۀ زندگی زنانه

A Woman's Book of Life
کد کتاب : 19904
مترجم : قیطاس مردانی راد
شابک : 978-6004901277
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 386
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب چرخۀ زندگی زنانه اثر جوآن بوریسنکو

کتاب چرخه ی زندگی زنانه حلقه ی بهم پیوسته ی ذهن ، بدن و روح را نشان می دهد و به زنان می آموزد چگونه سلامت و خوب بودنشان را به حداکثر برسانند. و همچنین بتوانند قدرت خارق العاده ای را که در هر مرحله از چرخه ی زندگی زنانه به دست می آید ، کشف کنند. کتاب چرخه ی زندگی زنانه به زنان می آموزد که چگونه با تغییرات جسمی ای که در هر مرحله از زندگی رخ می دهد ، به منظور دستیابی به بهترین سطح از سلامتی و عملکرد ، هماهنگ شوند. در رشد اوایل کودکی ، فراز و نشیب های هورمونی ، احتمال باروری و پیر شدن ، کلیدهای قدرتمندی برای گره گشودن از پتانسیل ها زنان هستند . آن تغییرات دمای بدنام در زمان یائسگی گرگرفتگی نیستند ، آنها موجی از قدرتند.
کتاب چرخه ی زندگی زنانه واقعیات قانع کننده ی زیست شناختی- روحی- روانی حرکت به سوی قدرتی معتبر در دوران میانسالی را ردیابی می کند. این کتاب برای هر زن ، از هر نسلی است. . این کتاب اجازه می دهد تا خواننده به عقب نگاه کند و مواهب فراموش شده ی دوران کودکی خود را ببیند ، یا به آینده برای چیزهایی که قرار است بیاید امیدوار باشد. زنان هر سنی که داشته باشند ، هیچ کدامشان قادر نخواهند بود با خواندن این کتاب قدردان زن بودنشان نباشند. زنانی که در بدنشان هستند ، و نیز در احساسات و روحشان. بوریسنکو فرصتی نادر برای درک مواهب زن بودن و تجلیل از قدرت چرخه زندگی زنانه ارائه می دهد.

کتاب چرخۀ زندگی زنانه

جوآن بوریسنکو
جوآن بوریسنکو پیشگام برجسته در پزشکی یکپارچه، یک متخصص مشهور جهان در ارتباط ذهن و بدن است. کار او در یک انقلاب بین المللی مراقبت های بهداشتی بنیان نهاده شده است که نقش معنا و ابعاد معنوی زندگی را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از سلامت و شفابخشی می شناسد. سخنان او فصیح و الهام بخش در محیط هایی است که از بیمارستان ها گرفته تا خانه ها، از تئاترها تا سالن های همایش و از تابلوها تا خانه های عبادت، او یک پل معتبر بین ایمان و عقل است. درخشش، طنز و اصالت او - همراه با آخرین تحقیقات - او را به یک سخنران ...
قسمت هایی از کتاب چرخۀ زندگی زنانه (لذت متن)
این کتاب برای همه ی زنان است - در هر مرحله ای از چرخه ی زندگی. نتیجه ی مطالعات من در این کتاب حاوی اصول مقدماتی برای سازگاری با پیری یا رساله ای درباره ی چگونگی تربیت دختران در نوجوانی و یا کوششی برای اثبات این نکته نیست که زنان دارای ویژه گی هایی هستند که آن ها را بر مردان برتری می بخشد. در عوض، کوشش کرده ام بینشی پربار و بحث انگیز از زیست شناسی، روانشناسی و معنویت منحصر به فرد زنان ارائه دهم - یک حلقه ی بازخورد زیستی - روانی - روحی که استعدادهای مشخصی را به جنس ما اعطا می کند و در طول عمر به شکوفا شدن ادامه می دهد.

راجر و جولیا به طور دائم به سوی یکدیگر جذب می شوند و طی ماه بعد این جاذبه به نقطه ای می رسد که تقریبا هر ساعت بیداری آنها با فکر کردن به دیگری سپری می شود. آنها با هم کار می کنند، با هم غذا می خورند و به پیاده روی طولانی در مناطق روستایی می روند، ماجراهای زندگی، امیدها و رویاهای خود را با هم در میان می گذارند. به نظر می رسد در پیله ای، در خارج از زمان زندگی می کنند که در آن بقیه جهان در برابر رابطه رشدیابنده آنها عقب می نشیند. در حالی که هر دوی آنها پیش از این غالبا از روزهای کاری که دوازده تا چهارده ساعت طول می کشید احساس خستگی می کردند اکنون به نظر می آمد که به یک منبع انرژی مافوق انسانی متصل شده و وظایف درمانگاهی خود را بهتر و شادمانه تر انجام می دهند. آنها در پایان روز هنوز دارای انرژی هستند، بنابراین هر دو شب ها تا دیروقت با هم حرف می زنند و چیزی نمی گذرد که عاشق هم می شوند. با وجود این وقتی صبح فرا می رسد بدون توجه به کم خوابی شب قبل، دوباره سرشار از انرژی و کاملا بیدار و آماده انجام وظیفه به بهترین وجه هستند. خیلی بد است که شیفتگی را نمی توان در دل نگه داشت!