کتاب قصه هایی برای پیش دبستانی ها

The Puffin Book of Stories for Five-year-olds
کد کتاب : 20491
مترجم :
شابک : 978-6000802318
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب قصه هایی برای پیش دبستانی ها اثر مجموعه ی نویسندگان

داستان های خودتان برای کودکتان خسته کننده و تکراری شده اند؟ دیگه مثل قدیما هیجان انگیز نیستند؟ بهترین کار این است که کتابی تهیه کنید که هم داستان های زیادی دارد و هم توسط متخصصان و نویسندگان برتر حوزه ی کودک نوشته شده اند. داستان هایی که با ظرافت و قدرت تخیل، سوار بر بال های خیال، می توانند باعث رشد فکری و توسعه ی استعداد های کودک شوند و کودکان را به سرزمین های بامزه و عجیب می برند. کتاب قصه هایی برای کودکان پیش دبستانی مجموعه ای است از 16 داستان جذاب و تخیلی که کودکتان با شنیدن آن هییجان بسیاری تجربه خواهد کرد. این داستان ها طوری نوشته شده اند که در عین ساده بودن جذابیت خود را برای کودکان حفظ کنند و آنها را مشتاق خواندن و شنیدن داستان بعدی کنند، داستان شیر تنها، پادشاه پا کثیف و ...
داستان های این مجموعه توسط جمعی از نویسندگان متخصص در این رده سنی نوشته شده اند و به وسیله ی هدی لزگی و پریسا همایون روز ترجمه شده اند. این مجموعه شامل 6 جلد می باشد و برای کودکان پیش دبستانی تا پنجم ابتدایی مناسب است و از جلد سوم به بعد نیز خود کودک می تواند آن را بخواند. این کتاب با توجه به کیفیت بسیار پایین آثار کودک در ایران گزینه ی مناسبی است برای فرزند دلبندتان.
به همراه کودکتان به سرزمین های جادویی سفر کنید با حوادث و اتفاقات خواندنی و جذاب شگفت زده شوید، همراه با شخصیت های داستان با پیشت سر گذاشتن مشکلات، بیاموزید و ز کشف و یادگیری تان لذت ببرید.

کتاب قصه هایی برای پیش دبستانی ها