کتاب این کار من است

It's What I Do
زندگی عشقی و جنگی یک عکاس
کد کتاب : 23604
مترجم :
شابک : 978-6001522499
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

کار من همین است
It's What I Do
(عشق و جنگ، روایتی عکاسانه)
کد کتاب : 46105
مترجم :
شابک : 978-6008055792
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 300
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب این کار من است اثر لینزی آداریو

«این کار من است» خاطرات عکاس جنگ است که چگونه پیگیری بی وقفه حقیقت ، تقریبا در هر تئاتر مهم جنگی در قرن بیست و یکم ، زندگی او را شکل داده است. آنچه او با وضوح ، زیبایی و صراحت انجام می دهد ، مستند کردن ، اغلب در شدیدترین و پیچیده ترین لحظات زندگی دیگران است.

لینزی آداریو به عنوان یک عکاس جوان راه خود را پیدا می کرد که در 11 سپتامبر جهان را تغییر داد. وی که از معدود خبرنگاران عکاسی با تجربه در افغانستان است ، برای بازگشت و تهیه گزارش از حمله آمریکا فراخوانده می شود. او تصمیم می گیرد در سراسر دنیا راه بیفتد ، با هرج و مرج بحران روبرو شود و کار خود را پیش ببرد.

لینزی آداریو (متولد 13 نوامبر 1973) نویسنده این کتاب خبرنگار عکاسی آمریکایی است. کارهای او غالبا درگیری ها و مسائل حقوق بشر ، به ویژه نقش زنان در جوامع سنتی متمرکز را نشان می دهد.
در واقع آنچه شما در این کتاب می خوانید گزارش شخصی او از وقایع است. در حقیقت او زیست خود را با شما به اشتراک می گذارد.

این کتاب مانند یک سری عکس عالی پیوند عاطفی بین شما و مضمون ایجاد می کند. آگاهی بیشتری از بی عدالتی اجتماعی ایجاد کند یا باعث می شود قدردانی بیشتری از فداکاری های سربازان داشته باشیم.

آداریو با جزئیات قابل توجهی صحبت می کند ، و نمای روشنی از شجاعت ، سرسختی و تعهد لازم برای کار در اوج بحران را ارائه می دهد.

کتاب این کار من است


ویژگی های کتاب این کار من است

برنده جایزه ادبی انجمن کتابخانه ویسکانسین سال 2016

نامزد جایزه بهترین زندگینامه گودریدز سال 2015

لینزی آداریو
لینزی آداریو (زاده 13 نوامبر 1973) یک عکاس خبری آمریکایی است. کارهای او غالباً بر روی درگیری ها و موضوعات حقوق بشر، به ویژه نقش زنان در جوامع سنتی متمرکز است.لینسی آداریو در Westport ، کانکتیکات از والدین کامیل و فیلیپ اداریو، هر دو آرایشگر ایتالیایی-آمریکایی متولد و بزرگ شد. وی از دبیرستان استپلز، در وستپورت، کانتیکت در 1991 و از دانشگاه ویسکانسین مادیسون در سال 1995 فارغ التحصیل شد. وی همچنین دارای دو مدرک دکترای افتخاری، یکی از دانشگاه ویسکانسین-مدیسون در علوم انسانی، و دیگری از کالج بیتس ...
نکوداشت های کتاب این کار من است
“Beautifully written and vividly illustrated with her images — which are stunningly cinematic, often strange, always evocative — the book helps us understand not only what would lead a young woman to pursue such a dangerous and difficult profession, but why she is so good at it. Lens to her eye, Addario is an artist of empathy, a witness not to grand ideas about human sacrifice and suffering, but to human beings, simply being
این کتاب به زیبایی نوشته شده و با تصاویرش به وضوح نشان داده شده است - که به طرز خیره کننده ای سینمایی ، اغلب عجیب و غریب ، همیشه تحریک کننده است - این کتاب به ما کمک می کند تا درک کنیم نه تنها چه چیزی باعث می شود یک زن جوان به چنین حرفه خطرناک و دشواری بپردازد ، بلکه چگونه او در این مورد مهارت دارد . نویسنده این کتاب هنرمند است که شاهدی بر ایده های بزرگ در مورد فداکاری و رنج انسان است.
Boston Globe Boston Globe

A highly readable and thoroughly engaging memoir…. Addario’s memoir brilliantly succeeds not only as a personal and professional narrative but also as an illuminating homage to photojournalism’s role in documenting suffering and injustice, and its potential to influence public opinion and official policy
خاطره ای کاملا خواندنی و کاملا جذاب. خاطرات آداریو نه تنها به عنوان یک روایت شخصی و حرفه ای بلکه به عنوان یک ادای احترام روشن به نقش روزنامه نگاری در ثبت رنج و بی عدالتی ، و پتانسیل آن برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی و سیاست رسمی است.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب این کار من است (لذت متن)