کتاب هم آفرینی تغییر

Co-Creating Change
فنون تأثیرگذار درمان پویشی
کد کتاب : 2391
مترجم :
شابک : 978-600-200-411-6
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 504
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب هم آفرینی تغییر اثر جان فردریکسون


کتاب هم آفرنی تغغیر که برای درمانگران نوشته شده است ، نشان می دهد که برای کمک به بیماران "گیر افتاده" (کسانی که در برابر روند درمانی مقاومت می کنند) چه باید بکنیم ، تا مقاومت و رفتارهای خودسازانه خود را کنار بگذارند و به جای آن ، مایل به ایجاد یک رابطه برای تغییر بشوند. هم آفرینی شامل نمونه های بالینی است که صدها بن بست درمانی را از جلسات واقعی نشان می دهد ، و نحوه ی درک بیماران و چگونگی مداخله ی موثر را نشان می دهد. این کتاب مراحل واضح و منظمی را برای ارزیابی نیازهای بیماران و مداخله در ایجاد رابطه ای موثر برای تغییر فراهم می کند. هم آفرینی تغییر یک نظریه تلفیقی را ارائه می دهد که از عناصر رفتار درمانی ، شناخت درمانی ، درمان متمرکز بر احساسات ، روانکاوی و ذهن آگاهی استفاده می کند. این درمان معتبر برای طیف وسیعی از بیماران موثر است.
. آیا بیمارانی دارید که "گیر افتاده" باشند و در برابر تغییر مقاومت کنند؟ آیا می خواهید به 50 درصد از بیمارانی که قبل از دریافت مزایای کامل ، درمان خود را ترک می کنند ، کمک کنید؟ برای موفقیت درمانگران باید بدانند که چگونه مداخله کنند تا به بیماران کمک کنند احساسات قبلی را تجربه نکنند. به بیماران کمک کنید تا تمرکز موثری داشته باشند که منجر به تغییر شود. - به تنظیم اضطراب بیماران کمک کنید. - به بیماران بیاموزید که مقاومت خود را ببینند و رها کنند. - به بیماران کمک کنید مقاومت نکنند و همکاری در درمان را شروع کنند. - راه بیمارانی را که از دفاع های تخریبی درمانی استفاده می کنند تسهیل کنید.
کتاب هم آفرینی تغییر برنده ی جایزه اول روانپزشکی در جوایز کتاب پزشکی بریتانیا شده است.

کتاب هم آفرینی تغییر

جان فردریکسون
جان فردریکسون نویسنده Co-Creating Change است (مه 2013)، اولین راهنمای رواندرمانی پویا فشرده کوتاه مدت که هم تئوری تلفیقی از تعارض و هم روش ارزیابی لحظه به لحظه برای هدایت مداخلات درمانی دارد.
نکوداشت های کتاب هم آفرینی تغییر
This book is a brilliant master class.
این کتاب یک مستر کلاس درخشان است.
David Malan

An incredibly useful book.
کتابی فوق العاده مفید.
Leslie Greenberg

قسمت هایی از کتاب هم آفرینی تغییر (لذت متن)